"ambreiajul. ...nu prea merge la mine cu încet. Help!"
ajutorul NU e online, ia pe cineva lângă tine dispus să te CORECTEZE instant, la vedere
Pai daca tu stii ce trebuie sa faci si nu poti sa faci, poate nu esti apt sa fii sofer. Te-ai gandit la asta?
Salut. Fa urmatoarea smecherie. Bagi prima, accelerezi oleaca cat sa tureze lejer motorul, nu exagera deloc, apasa pedala cu delicatete. Apoi cand ai oleaca de viteza constanta, nu schimba imediat, brusc, poti lasa o mica pauza intre viteze apoi bagi in a doua. Si asa mai departe. Daca ti se pare ca totusi nu ai suficienta turatie cand trebuie sa schimbi la urmatoarea treapta, cand esti inca cu piciorul pe ambreiaj, turezi o secunda motorul apoi iei piciorul de pe acceleratie si schimbi viteza apoi imediat reiei acceleratul dar la fel, cu calm, nu cu toata talpa pan' la fund. Pare dificil la inceput dar promit ca o sa devina floare la ureche, dupa ce mai practici putin.
Mult succes
Încearcă să 'râcâi' cu, călcâiul piciorului preșul de sub picioare (in sensul să îți "înfrânezi" singur rapiditatea pe care o ai).
Cu ambreiajul trebuie lucrat că și cu o femeie, delicat, tandru . Apeși până la capăt, cuplezi treapta 1, (daca e diesel): incepi și ridici piciorul puțin câte puțin până când mașina începe sa tremure. In momentul ăla rămâi cu piciorul fix timp de 2-3 secunde după care poți da drumul complet. Dacă ești pe benzina o ajuți din accelerație, nu pleci doar din ambreiaj că mai mult ca sigur îl 'ucizi' .
Raul112009955 întreabă: