Din pacate sunt prea multe componente care pot da acest simptom, de aceea si este necesar testerul. In mod normal, eroarea ar trebui sa ramana stocata in memoria calculatorului, chiar daca martorul s-a stins intre timp. Eu ti-as sugera in cazul in care testerul nu citeste nimic, sa mergi la reprezentanta Opel, este mai scump dar diagnosticul ar trebui sa fie precis.
Daca totusi vrei sa o iei tu babeste si daca ai mai mult de 15.000 de km cu ele, inlocuieste bujiile. Inlcuieste daca e cazul filtrul de aer si filtrul de combustibil. Incearca sa te uiti noaptea la fisele bujiilor, daca vezi scantei pe acolo e clara problema. Daca nu se rezolva, cumpara un spray de curatat EGR (ai pe el instructiuni de folosire) sau cauta pe clubopel un tutorial de curatare. Curata de asemenea clapeta de acceleratie si orificiile din jur. Desfa sonda lambda, loveste-o usor de un corp dur, pentru a se desprinde funinginea, apoi sufl-o cu aer comprimat. Desfa pe rand mufa debitmetrului de aer, a senzorului de oxigen si a senzorului de temperatura, a senzorului axelor cu came, vezi daca fara vreunul se schimba comportamentul motorului.
Si eu inclin sa cred ca e carburatorul, dar nu reusesc sa il localizez. Stii cumva unde se afla carburatorul la aceasta masina?
am precizat ca motorul este ok. Am schimbat debitmetrul de aer... nici un raspuns concret nu am primit...
Aceasta masina nu are carburator nene. are clapeta de acceleratie nu e dacie 1300
Discul de ambreiaj? carburator? e din 2000 tata...ce carburator?
Daca ai schimbat bujiile, filtrul de benzina (care este sub masina partea dreapta)atunci mai ramane EGR.Il demontezi iei o surubelnita si usor incerci sa misti capul pistonului, daca nu merge sau merge greu atunci, da cu un sprai anti rugina, lasa-l cateva minute si incearca din nou pana se deblocheza dar cu, conditia ca bobina sa fie functionala, trebuie masurata cu aparatul de masura