250 ron poate doar bordul dar daca e ca la masina mea ajungi la 250 euro, bordurile au cate un cod pin trebuie sa il afli, un bord cu codul pin aflat se vinde peste 100euro, mai ai nevoie si de o diagnoza buna pentru adaptari... deci ajungi la 200 de euro total, e o diferenta mare fata de ceea ce ai spus tu.
Rezerva de combustibil e de aproximativ 8 litri, deci suficient, dar nu iti recomand sa mergi pe rosu, pot aparea alte probleme, iti sugerez sa desfaci parte de jos a bordului si sa verifici conexiunile, cel mai probabil o mufa nu e conectata ( o fii facut asta fostul proprietar sa nu vezi martorii apinsi din bord), o conectezi si se rezolva, daca nu e de aici problema vei avea ceva bani de investit.
Capacitatea rezervorului o ai trecută pe talon, iar de la aprinderea becului de avertizare mai ai (teoretic!) destul combustibil pentru circa 20 km (poate chiar mai mult, dar nu e indicat să mergi foarte des „pe rezervă" din două motive: acolo se strânge toată mizeria și înfunzi filtrele și, în plus, pompa de combustibil care e în rezervor va rămâne afară din lichid, fiindu-i astfel mai greu să se răcească și în timp se poate deteriora dacă lucrează fierbinte).
PS: ca să îți meargă bordul, trebuie să fie înfipte la locul lor niște mufe; probabil la mașina aia cineva a dat bordul jos, și când l-a remontat a uitat de ele. Pune-te pe burtă pe-acolo și verifică! poate nu e greu să vezi ce fire atârnă și unde ar trebui mufate.
Oare e asa greu sa mergi la un schrot sa cauti niste ceasuri de bord functionale o investitie de maxim 250 ron care te va salva de multe amenzi, pana prostului etc . Bafta
Ai dreptate m-am documentat si trebuie sa imi gasesc un ceas de bord cu acelasi cod sau compatibil dupa care trebuie facuta o diagnosa trecut prin vacom sau cum se numeste programul si dupa este totul gata dar si portofelul gol
Eu zic ca pana atunci sa incerci sa ajungi in spatele ceasurilor si sa vezi care e problema acolo, ma gandesc ca e doar o mufa care nu face bine contact.