Teoretic, orice tester iti arata cat mai multe informatii despre masina ta. Nu o sa iti spuna despre cauciucuri si plasticul din care e facut kederul, dar toate informatiile de la senzori si datele de inregistrare apar pe tester.
Nu exista tester sa-ti spuna ca discurile de frana sunt la limita uzurii, ca mecanicul ti-a inlocuit doar jumatate din uleiul din motor, ca antigelul va ingheta la -2 grade,ca ai cativa tacheti hidraulici blocati plini de mizerie,ca o supapa nu etanseaza, ca un injector pierde pe retur putina motorina, ca o garnitura pierde ulei, ca geometria variabila este blocata, etc.
Si cat ar costa sa fac un test de genu asta?
Se poate afla daca motorul a fost segmentat?
Ar fi vreun risc de care sa nu poti afla, daca iei o masina second?
Nu unul, ci sute. Senzorii nu sunt plasati pe 100% din suprafata masinii. Daca ai o planetara care sta sa cedeze, nu vei afla prea curand, iar daca bara de directie e deformata in urma unui accident, iti vei da seama abia dupa 3 perchi de cauciucuri inegal roase, ca ceva e in neregula. Ce poti sa faci e sa cumperi de la cel mai de incredere om cu putinta ...si sa speri. E mana a doua. Mai ieftin, mai riscant