Nu are nici o legatura pompa de benzina cu nivelul benzinei din rezervor.
Verifica daca plutitorul din interiorul rezervorului functioneaza ok si daca are ok toate contactele de la plutitor. Daca ala merge ok, poate fi si de la ceasul indicator de la bord, poate nu are masa corect pusa.
Fa o diagnoza, intra pe modulul ceasurilor, si vezi daca e calibrat ok ceasul. Daca e ok, mergi la un electrician, sa vefirice cablajul de la rezervor la ceasuri.
S-a facut o diagnoza la prima pompa de benzina si arata scurt circuit sau circuit deschis. Cand am schimbat pompa nu mai arată nimic.
Am pățit aceeaşi chestie poate te ajută, imi licărea intermitent in bord indicatorul de benzina la jumate indiferent cata benzina aş fi avut, Deci nu imi indica exact ca la tine. Si am pus-o pe tester a dat eroare de la joja de combustibil, si problema a fost ca aveam un fir rupt de la plutitor, care se afla pe pompa de benzina. Poti rabata sezutul banchetei spate si sub ea vei gasi un capac unde e pompa de benzina, vezi daca arata ok, Daca spui ca ai schimbat 2 pompe e posibil sa ai firul de la plutitor intrerupt pe traseu
Ai schimbat pompa singura, sau tot ansamblul?
Daca ai schimbat tot ansamblul pompa-plutitor, ai sters apoi eroarea de circuit deschis?
Tot ansamblul. Intre timp am incercat pompa la un alt audi ca si al meu, si e ok, era ceasul din bord devina. Va multumesc tuturor pentru pareri.
Stanmariusvasile întreabă: