Pune-i o alta bujie, de masina.
Daca nu "bate" bine scanteia, poti apropia usor electrodul din varf, cu usoare ciocaneli (cu un ciocan mic, un patent sau asemanator).
Ai grija sa nu se atinga electrozii, sa ramana distanta de cca. 6-8 foi de hartie de scris/imprimanta!
Trebuie sa scot filetul rupt de la bujie care a rămas în chiuloasa
Am rezolvat aia, am luat o bujie noua a pornit la sfert de cheie am dat o tura cu el și în tura aia mi s_o oprit de doua ori și a doua ora nu l-am mai putut să îl pornesc deloc, din ce cauza?
Verifica, daca bujia a fost montata bine, in special contactul electric.
Era montată bine bujia, i-am pus alta dar nimic, scânteie da la bujie
Verifica diuza (daca nu e infundata), carburatorul, traseul benzinei si a curentului de aprindere (scanteiere la bujie).
Carburatorul este curat, mâine pun alta bujie deși asta care e acum pe el da scanteie
Daca carburatorul este ok si bujia scanteieste, atunci ramane diuza (infundata), care trebuie curatata (prin simpla suflare, cu gura).
Este inaintea carburatorului, la intrarea benzinei.
La masinile vechi (Dacii) a fost de marimea unei supape, infiletat (daca imi aduc bine aminte: chiar in corpul carburatorului), dar asta poate depinde si de fabricant. Are o gaura laterala mica, cat grosimea unui ac de cusut subtire. Se sufla cu gura, pana ce este curat, se vede prin gaura.