Nu stiu cum s-ar comporta ABS-ul la acea diferenta de circumferinta (viteza). Daca nu ai ABS, merge.
Cu conditia sa fie omologate acele dimensiuni in CIV, altfel risti amenda si retinerea certificatului.
Oricum, pana cand nu faci geometria, nu prea ar trebui sa bagi in circulatie masina aia, mai ales cu sarmele iesite din anvelope. Se retine certificatul si pentru aia.
Geometria dereglata te poate "ajuta" sa pierzi controlul daca de exemplu franezi pe un carosabil mai alunecos.
1. Nu am Abs, e o Lancia Y din 1998. Ma rog, este o Lancia Y din 1997 care are Abs de exemplu.
2. In Civ am chiar ambele dimensiuni
3. Nu aveam de gand sa mai merg cu cauciucurile alea cu sarma
4. Geometria se face si pentru 165 65 r14 fata si 185 60 r 14 spate?
ABS exista si pe masinile din 90.
Nu stiu daca anvelopele influenteaza in vreun fel geometria, ar trebui sa stie aia de la service.
La majoritatea masinilor se poate face doar convergenta rotilor, unghiul de cadere fiind stabilit de catre bascula inferioara (bratul) si eventual prinderea amortizorului pe fuzeta.
O masina lovita in roata are de obicei unghiul de cadere compromis, si trebuie inlocuite bratul si amortizorul, pentru a reface geometria.
David24876 întreabă: