| Stirionut2 a întrebat:

Buna ziua!
Am o problema, am un autoturism si este pe numele tatălui meu care a decedat într-un accident forestier acum 3 luni si stiu ca trebuie sa fac succesiune cu membrii familiei, eu, mama si fratele meu dar fratele meu este minor. Cum pot sa fac ca sa trec masina pe numele meu?
Menționez că sunt incepator in trafic si imi e teama "sa pierd îndemână in trafic fiindca o sa dureze mult pana ce o sa putem trece masina pe numele meu dar daca există o cale mai rapida sa rezolv aceasta problemă

9 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu stiu ca se poate circula cu masina intre timp, actele acesteia apar curate la verificari.
La succesiune afli cum se face inmatricularea pe numele tau. Cereti de la inceput sa fie trecuta masina doar in proprietarea ta. Oricum vor fi toti mostenitorii acolo, adica tu, mama ta si fratele.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Fara a face procedura succesorala nu poti inmatricula masina pe numele tau.
Nu are importanta ca fratele tau este minor, se poate cere numirea unui curator special care sa-i reprezinte interesele in procedura succesorala.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Fara a face procedura succesorala nu poti inmatricula masina pe numele tau.
Nu are importanta ca fratele tau este minor, se poate cere numirea unui curator special care sa-i reprezinte interesele in procedura succesorala.
Mergeti la un notar public, de la locul domiciliului si solicitati deschiderea procedurii succesorale. Notarul va va lamuri cu toate aspectele, inclusiv se poate face partajul si masina sa fie in lotul tau.
Pana atunci poti circula cu masina fara probleme.

| UserRo10 a răspuns:

Poti conduce masina legal pana polita RCA o sa expire. Nu incerca sa faci rca in continuare ca intrii la fals si uz de fals cu brokerul de mana. Mergi cat se mai poate si faceti succesiunea

| mi25 a răspuns:

Atata timp cat mama traieste, ea este tutorele fratelui tau si nu este nevoie de nici un curator.