1. Problema principala este frana blocata.
2. Rulmentul a cedat din cauza caldurii generate de frana blocata, s-a topit/ars vaselina din rulment, probabil a curs pe langa semering, si au ramas bilele pe uscat.
3. Discul ovalizat e tot din cauza caldurii, s-a inrosit in mers pana s-a decalit.
Dupa curatarea etrierului, trebuie sa poata fi impins la loc cu mana. Daca nu poate fi impins, deschizi aerisitorul. Daca se apasa usor cand e aerisitorul deschis, atunci schimbi prima oara racordul flexibil de la etrier, si vezi daca s-a remediat problema. Daca nu s-a remediat, problema e in pompa de frana, sau in unitatea ABS.
Testul se face cu instalatia aerisita, calci frana puternic si vezi daca se elibereaza roata dupa aia, sau ramane blocata.
Am schimbat garnitura la etrier, si cand am bagat cilindrul la inceput a intrat un pic greu, dupa a intrat usor...ma gandesc ca este normal fiind garnitura noua! Testul cu frana apasata a fost facut..roata nu ramane blocata.pur si simplu nu se simte ceva ca si cum ar fi blocat..doar cand apas frana.pur si simplu parca ar agata ceva...parca ar fi dicul deformat intr-un loc. Frana am,nu tremura volanul, nici pedala, nu trage volanul cand pun frana, pur si simplu se aude zgomotul acela. Toti spun ca asa face din cauza discului si pana se pasuieste placuta dupa el, dar nu as crede
E ovalizat discul, trebuie schimbat sau rectificat la strung.
stiflers41 întreabă: