Din cate spui este de la injectie dar posibil si ambreiajul tau sa fie pe duca.
Pe tester ai pus masina?
Daca pe tester nu da nicio eroare mai ales PORBLEME LA SONDA LAMBDA OXIGEN (BANC 1)
Verifica bujiile, fisele bujiilor, injectoarele
Nu in ultimul rand schimba bujiile cu unele pentru GPL asta dupa ce te-ai asigurat ca la un tester bun nu da nicio eroare a motorului.
Eu cred ca si ambreiajul tau este uzat pe de alta parte...un mecanic cu experienta isi poate da seama imediat de ambreiaj pentru muritul motorului ...mai intai recomand testerul (diagnoza)
Chiar in dimineata asta am fost la mecanic. pe diagnoza a dat doar o singura eroare gen "semnal cip slab" el spune ca ceva imi bruiaza sau magnetizeaza cipul de la cheie. in bord imi palpita in ultimul timp martorul cu cheia. (fiind cheia de la masina ) dar am scos cheia din contact si dupa am introdus-o din nou si nu mai palpaia martorul dar motorul pornea la fel de greu. ce zici sa ii bag niste aditivi la benzina sa vad poate curata pe acolo cate ceva?
Nu te sfatuiesc de obiei aditivii care spun ca curata admisia si injectoarele sunt prostii care nu fac nimic, am inteles in schimb ca anumiti aditivi ajuta cu adevarat sa reduca consumul exagerat de ulei la masini vechi sau foarte uzate, dar pe cei pentru injectoare nu recomand.Nu te va ajuta cu nimic.
A verificat bujiile si bobina inductie?
Nu stiu ce sa zic poate intra cineva mai priceput ca mine aici si ii da de cap.
Stanmariusvasile întreabă: