De la regulatorul pompei de injectie se poate opri. Trebuie investigat.
Insa mecanicul are dreptate, trebuie sa le rezolvi pe toate, ca sa aduci masina la linia de plutire. Nu poti ghici in globul de cristal care e problema cea mai mare, cand masina n-a mai vazut service din 2012.
Deci, de reparatia DPF-ului si curatarea admisiei si EGR-ului oricum nu scapi, sunt operatiuni de mentenanta ce nu trebuie amanate. Dupa aia revii asupra opritului, cand pe tester nu vor mai aparea 2 pagini de erori, la scanare.
Se face o investigatie pe injectie, se vede daca sunt probleme de corectie sau supape de retur 'bulite'.
In cazurile de DPF foarte infundat, motorul poate 'muri' in sarcina, iar simptomele corespund, pentru ca o evacuare infundata inseamna presiune mare de gaze, care va intra inapoi in motor si il va inneca.
Daca mai insisti sa mergi asa, ai sanse sa crape galeria de evacuare; am intalnit multe cazuri.
Iar sfatul meu ar fi sa cureti DPF-ul, EGR-ul si sa inlocuiesti bujiile defecte, apoi sa calibrezi senzorul dpf-ului si sa vezi daca mai sunt probleme.
S-ar putea ca eroarea senzorului sa fie de valori peste limita normala, ceea ce ar inseamna ca senzorul este bun, dar DPF-ul, nu.
Am înțeles, am sa merg sa curat DPF ul, EGR ul și Bujiile și sa vad ce rezolv dacă nu ma întorc la celelalte de le tester. Mulțumesc
Ea totuși ca masina trage nu are pierdere de putere dacă era DPF ul nu pierdea din puterea motorului? E la fel ca la început doar ca mi se opreste in mers și se îneacă câteodată în drum. Înainte mi se stingea checkul iar se aprindea și nu murea motorul mereu se intampla la o săptămână poate acum de când nu se mai stingea check ul mi se opreste și de 8 ori în decurs a 170 de km.
Nu prea se simte DPF-ul nici cand e infundat, nici cand e anulat. E un mit placebo, pe care il raspandesc cizmarii deghizati in pasionati auto.
Am condus multe masini care au avut probleme si interventii la DPF, puterea motorului este aceeasi mereu.
Dieselul nu prea da semne cand ceva nu e in regula, iti dai seama doar dupa fum sau pierderi de putere grave/cand se opreste de tot.
Azi când am mers cu ea, am avut și fluctuații la turații se tura singura la 6000 de ture
Nasol, asta ar putea fi semn de probleme la injectie sau turbina care a luat-o pe ulei.
Am fost la alt tester. Mi a verificat DPF ul are valorile normale. Nu este încărcat. Simptomele care le are cred se poate sa fie de la distributie sa nu fie sarita de la punc. Am făcut comanda azi merg sa le schimb sa vad dacă mai are probleme după
Nu are legatura distributia, o schimbi degeaba.
E manevra schimbatorilor de piese, te conving sa schimbi distributia ca sa incaseze ei manopera usoara.
Deja am comandat o oricum trebuia sa o schimb pentru ca mi-a spus proprietarul ca trebuie schimbată ca a atins termenul limită. Și sa vad după. Nu știu unde sa mai merg
Fiecare spune ce are după propriul plac. Habar nu am ce are!?♀️