Depinde ce masina este. Daca e Astra G/H sau Golf 3/4/Bora/Octavia/Leon sau Logan/Sandero/Clio si alte masini care au punte pe spate, nu se regleaza nimic, iar problema trebuie cautata in montajul bucselor sau starea amortizoarelor si rotilor.
Daca ai insa Focus, Golf 5, Passat, Vectra/Signum, Alfa Romeo, Saab si alte masini de genul, pe spate probabil ai suspensie multilink, care are puncte de reglaj cu excentric sau alt tip, si este necesar reglajul geometriei fata-spate dupa ce desfaci anumite componente din acest tip de suspensie.
Este vorba de un Seat Toledo, problema e că până să umblu la acele bucsi nu face asa
Trebuie facuta geometria.
Mecanicul trebuia sa faca semne.
La puntea spate ai mai multe suruburi cu excentric care regleaza diferite distante si unghiuri.
Daca este al doilea model de Toledo, are suspensie multilink pe spate, care probabil are reglaj.
Primul model nu cred ca are reglaj decat pe fata.
anonim_4396 întreabă: