Si mie imi fluiera turbina de ziceam ca se sparge, dar de vina e evacuarea, mai exact galeria nu mai etanseaza pe chiulasa, si scapa fum (+zgomot) pe acolo. Bonus, mi-e spart si racordul flexibil.
A, la VAG mai apare fluieratul atunci cand sta geometria blocata. Pune un VCDS si iesi in probe, cu treapta 3 o tii constant la 2000rpm si apoi ii dai bocanc pan la fund, sa vezi daca depaseste boost-ul cerut de ECU.
E casuta 11 sau 12, nu mai stiu exact.
Daca depaseste, bagi mana pe turbina si verifici daca misca geometria, schimbi electrovalva N75 si furtunasele.
E "boala lor".
Mulțumesc pentru răspunsul Profi
Se vede că ști despre ce vorbești
Eu nu mă pricep așa..doar că am fost foarte supărat..adică după ce bag 2700 de lei..sa facă așa..na.
Am sa arat mesajul tau la mecanic.
Daca nu ai dpf e normal sa se auda un mic suierat. La Passat probabil ai dpf si sunetul este estompat. Sau cum spune cineva mai sus o neetansitate la evacuare. Geometria nu cred ca este blocata din moment ce ai reconditionat turbina si e curata lacrima
Nu este normal sa auzi ce spui, deci mecanicu ala te minte, ori nu se pricepe.Deci ai avut drepytate ca te asteptai sa nu se auda nimic,deci nu trebuie sa se auda.
Cine a reconditionat turbina si de ce? O turbina nu se strica,poate doar daca nu mai circula ulei la ea si sa zici se bloceaza axul ala se duce de suflet.
Dar in rest nu are ce se strica,acea turbina nu macina porumb nu toaca carne,turbina doara pompeaza aer,deci pompind aer nu se strica fizic nimic.
Turbinele din ce am auzit la unia, ar putea sa se incarce, aia de la evacuare cu funigine, cu calamina, deci alea sar curata.
In general la turbina se duc semeringurile, axul pe care stau turbinele au sememringuri si dupa ani multi alea se pot ciupi si pe acolo pierd ulei.
Ce am spus mai sus se refera la turbina propriuzisa.Acum pe acea turbina mai exista si alte piese,alea da se pot defecta,deci la tine ce anume a fost defect?
Ce au facut aia ce spui ca tiau reconditionat turbina? Poate aia doara au schimbat semeringuri,au curatat turbina de evacuare si au zis gata,am reparat
O turbina reconditionata,se pune pe banc,acolo la aia ce se ocupa cu asa ceva si se incearca,nu schimb si eu ceva sa zic ca am facut ceva.
Deci banui ca aia nau reparat ce era intr-adevar defect, de aia turbina face acum exact ce facea si inainte.
Pproblema este unde gasesti mecanici buni, ori mecanici cinstiti in RO?
Daca nu gasesti, atunci cel mai indicat este sa pui turbina noua, cel putin pe aia esti sigur, e noua o sa mearga ca una noua.Eu la toate masinile ce am mers cu ele, toate aveau turbina si la nici una nu am auzit vren zgomot, suierat etc.nici la cele care aveau 15 ani nici la cele noi.
Treb sa stii ce turbina ai,ce are pe ea acea trbina ce controale are,asta sdaca are cxeva conntroale pe ea, sau mai are si alte accesorii, ar putea alea sa fie defecte, sau ar putea sa fie cine da comenzile catre acea turbina, in cazul in care turbina este controlata de un modul ceva.
Nu te mai apuca sa schimbi nimic pana cand nu ai un diagnostic clar, sa stii sigur 100% care este problema,asa ce faci,te apuci sa schimbi piese la rind?
Mergi la cineva care se pricepe la turbine,nu orice mecanici se pricepe.
Deci fctie de ce masina ai,turbinele,poti fi simple,sau cu accdesorii pe ele ce controleaza alea fluxul de aer si mai stiu eu ce alte chestii.
Daca vrei sa mai auzi ceva problema la cei care au avut,cauta pe Youtube, dar cauta in limba engleza si sigur gasesti destule probleme cu turbinele si sigur si asa cum ai tu, gasesti destrule video, de multe ori si cum sa le repari.
Am avut o masina veche avea turbina simpla, deci simpla simpla, aia era tot am gasit scapa ulei pe la sememringul de la turbina ce trage aer.
Am un BMW 2014 turbina nu este simpla, apare pe ea si alte chestii, nu stiu ces alea nu m-a interesat, dar este o altfel de turbina 2 in 1 ceva genul asta.
Daca turbina tya este una simpla si auzi cum trage aer,atunci poate trage pe linga garnitura,poate conductele alea nu au garnituri la ele,sunt acele galerii prinse cu furtune care au coliere, trebuie sa fie bine strinse, altfel auzi cum iese, sau cum trage aer.
Fara ca cineva sa vada masina, nu iti poate spune exact pe unde sau care ar fi probleme.
Deci trebuie sa gasesti pe cineva care se pricepe bine.bafta