Așa știam și eu
Când fierbe este garnitura
Pai poti da jos radiatorul, umple cu apa vezi daca are scurgeri, inlocuit apoi antigelul dar nu va rezolva problema in opinia mea.
La sigur este sa apelezi la un service auto si sa vada daca chiar e garnitura, in puii mei la matiz nu poate fi mai mult de 100 de lei garnitura
Am fost
Și mi-a cerut 12 mil
Ce preț este asta?
12 milioane pe o garnitura aftermarket de 100 de lei? astia-s sanatosi la cap?
La mine care e in garantie masina si pe OEM (original) deci vine pe comanda, nu costa mai mult de 100 de euro garnitura.
La asta este 100 lei tot setul de garnituri?
" ce ar trebui sa verific până la garnitura de chiulasa"
ea NU e cauza ci un eventual efect. Verifică termostatul termocupla
Termostatul este noua
Și ventilatorul pornește
Doar că nu sta pornit după oprirea motorului
Am scos ieri mufa de la senzorul de temperatura
Sa pornească ventilatorul odată cu pornirea motorului
Și nu mai fierbe apa, da tot mai dispare lichidul din vas
~tot mai dispare lichidul din vas~
scurgeri? fisuri? spărturi?
Nimic de genul, nici în ulei nu îmi bagă
Din moment ce scade nivelul, ceva e, verifică ATENT
Face foarte mult abur in vas
Trebuie sa facă?
nu cunosc atât de bine
"face foarte mult abur in vas" - aproape că fierbe apa, nu e in regulă
Sigur cere garnitură noua
Apă in ulei sau invers?
Apa in ulei
Ai dreptate atunci (2 rânduri mai sus)
Oi vedea
Poate că termostatul nu deschide suficient sau în timp util. Poate că densitatea lichidului de răcire este prea mare sau radiatorul are depuneri care l-au înfundat puțin.
Trebuie să o vadă cineva priceput.
Termostatul este nou, la radiator mă gândesc să nu fie înfundat
Da mai multe detalii.Fierbe dupa ce tragi de ea la viteza mare, sau in oras cand stai la semafor, după 5 minute dupa 10 etc.
Am observat că fierbere după un drum de 5-6 km la viteaza între 50-80km cu aproximație
Inainte sa faci altceva ar trebui spalat radiatorul.
O metodă să îl pot curata?