Poate că termostatul nu deschide suficient sau în timp util. Poate că densitatea lichidului de răcire este prea mare sau radiatorul are depuneri care l-au înfundat puțin.
Trebuie să o vadă cineva priceput.
" ce ar trebui sa verific până la garnitura de chiulasa"
ea NU e cauza ci un eventual efect. Verifică termostatul termocupla
Da mai multe detalii.Fierbe dupa ce tragi de ea la viteza mare, sau in oras cand stai la semafor, după 5 minute dupa 10 etc.
Termostatul este nou, la radiator mă gândesc să nu fie înfundat
Am observat că fierbere după un drum de 5-6 km la viteaza între 50-80km cu aproximație
Termostatul este noua
Și ventilatorul pornește
Doar că nu sta pornit după oprirea motorului
Pai poti da jos radiatorul, umple cu apa vezi daca are scurgeri, inlocuit apoi antigelul dar nu va rezolva problema in opinia mea.
La sigur este sa apelezi la un service auto si sa vada daca chiar e garnitura, in puii mei la matiz nu poate fi mai mult de 100 de lei garnitura
Am scos ieri mufa de la senzorul de temperatura
Sa pornească ventilatorul odată cu pornirea motorului
Și nu mai fierbe apa, da tot mai dispare lichidul din vas
~tot mai dispare lichidul din vas~
scurgeri? fisuri? spărturi?
Face foarte mult abur in vas
Trebuie sa facă?
nu cunosc atât de bine
"face foarte mult abur in vas" - aproape că fierbe apa, nu e in regulă
12 milioane pe o garnitura aftermarket de 100 de lei? astia-s sanatosi la cap?
La mine care e in garantie masina si pe OEM (original) deci vine pe comanda, nu costa mai mult de 100 de euro garnitura.