Poate nu este delco-ul pus la punct si da scanteia la alta bujie. Normal trebuie sa aiba cătare, dar cine stie, trebuie verificat. Fisele sunt puse corect?
De unde stii ca dine benzina? Trebuie verificat. Apoi daca vine benzina,trebuie sa stii sigur ca trece spre injectoare,ai undeva o pompa,alta decat aia din rezervor,o pompa pusa pe motor de inalta presiune. Apoi ai un regulator de presiune.
Cel ami bun ar fi sa scoti un injector si dai la cheie si vezi daca pulverizeaza.
Apoi spui da scanteie, dar poate nu da cand trebuie, asa ca ai scanteie, ai benzina dar nu ia foc.
Sensorul ala de pe delcou ce face mai exact sau cum se numeste, asta daca stii?
Daca iti da cod si spune ca acel sensor este de vina, pune altul nou.
Dar cel indicat ar fi sa mergi la un mecanic care se pricepe.Cheia este cu chip? Ar putea sa nu porneasca si de acolo,sa fie chipu ala dus si nu porneste nici so omori.
Daca nu ai display care sa iti arate,pentru ca de regula apare un semn acolo,trebuie un scaner ceva mai performant sa scaneze ceva mai adanc.
Am patit asa cu un audi,nu pornea nici mort,electromotoru invartea,benzina avea,scanteie avea, dar chipu din cheie era dus
Ce spui tu sa scoti bujia aia n-are a face, iar ca tia pornit tie odata, asta fara acea bujie a fost doara coincidenta, pornea oricum atunci.
Bujia nu face nimic, ca o scoti sau o lasi n-are a face.
Din ce spui la tine calculatoru nu lasa motoru sa porneasca.Deci este o problema electrica zic eu.
Si nu folosi piese,in special piese electrice folosite,nu ai nici o garantie car fi bune.
Daca incerci macar pune ceva nou, stii sigur ca acolo nu mai e problema.
Ce spuni tu cum puneai bujia cum nu mai pornea, asta ma duce cu gandu ca ai scurt pe undeva, cum puneai bujia nu mai pornea, bujia facea masa cu ceva cumva.
Ce sa spun cam greu sai dai pe cap asa online, trebuie cineva la fata locului care are cat de cat ceva experienta.
Am specificat mai sus ca este injectie monopunct. Este din 96 si nu cred ca are sau este cipul din cheie devina. Daca cipul nu mergea dc atunci cand am scos bujia a pornit. Nu am scot numai o bujie le-am scos pe toate pe rand. Am pornit motorul asa de minim 10 ori nu poti spune ca am avut noroc. Am verificat si vine benjina injectorul functiomeaza.
Ai specificat ca este injectie monopunct,nu vad ce are a face injectia cu prefectura,ca nu-ti porneste tie motoru.
E mai bun ai numa un singur injector daca e cum spui,pus pe galeria de admisie,scoti vezi daca pulverizeaza,aer banui ca intra,asa ca nu ramane,ce sa zic,poate nu-ti ajunge amestecul in cilindri,altceva nu vad.
Ok deci la tine este un singur injector, asta in loc de carburator cum erau la alea vechi, ai un injector pus pe galeria de admisie, acolo se pulverizeaza benzina, care se amesteca cu aerul ce intra in galerie, apoi cand valvele se deschid care se deschid pe rand pantrunde amestecu gata facut in cilindrii si bujia da scanteie si ia foc.
Cam asa functioneaza la tine.Nui motoru cel mai bun,dar merge si asa rau.
Alantu multipunct are injector la fiecare cilindru adica tot in galerie nu in cilindru,dar asta asa ca o paranteza.
Spui ca n-ar fi cheia de vina sau chipu? Poate sa lucrreze random,adica cand da comanda cand nu,e ceva intermitent, dar poate nici nu ai chip la cheie daca masina e de cand spui.
Dar daca veni vorba, eu am intilnit asa ceva, am pornit masina cu cheia, a mers ceva km si deodata s-a oprit brusc in drum.
Pana la urma a fost chipu din cheie, dar era masina din 2007.
Daca spui ca injectorul functioneaza,desi nu te cred ca l-ai scos afara si ai vazut ca pulverizeaza,scuze dar nu te cred.
Mai ar fi inca o probloema,Daca ai scoate injectorul afara ar trebuie sa vezi ca pulverizeaza dar ca o ceata, asa trebuie sa faca.
Daca pulverizeaza jet subtire aia e problema nu-i bun, pentru ca benzina trebuie pulverizita ca un abur pricepi? Altfel nu se amesteca cu aeru, ca urmare daca pulverizeaza picaturi sa zic alea cad acolo in galerie, nu se amesteca cu aerul si ca urmare tie n-are ce sa se aprinda in cilindri.
Pune bujii noi daca e, dar ar trebuie sa verifici si daca vine curent la bujii.Iei pe fiecare in parte, scoti cate o bujie si verifici daca da scanteie, dar folosesti o bujie noua.
Treb sa mai fie cineva cu tine sa dea la cheie, iar tu cu o scula micuta pentru bujii, scotand bujia afara verifici.Am vazut unia verifica si asa tind bujia in mana si facand masa cu ceva metal de pe motor,dar nu te sfatui sa incerci daca nu ai mai facut.
Asa ce spui tu ca pornit ar putea sa fie ori bujiile,ori sa nu vina curent la bujii,sa nu vina deloc sau sa vina cand nu trebuie.
Deci injectorul il poti verifica si tu,dar trebuie sal scoti de acolo si sa vezi ce am spus ceva f f f fin ca un abur nu picaturi,daca pulverizeaza picaturi nu-i bun injectoru ok?
Bujiile naspa ti-am zis este ceva ca un suport care tine bujia ceva de metal si asa se verifica,dar banui ca pe acolo nu aveti asa scule.
Dar cel putin poti verifica injectoru,aia e usor.
Spui ca ai acolo un sensor,despre ce sensor este vorba? Poate ca acel sensor nu mai este bun,daca cumva controleaza ce anume? Nu cumva vorbesti despre MAF? Scuze nu stiu in romana cum se numesc, dar in engleza este Mas air flow, ala este un sensor care masoara aerul ce intra in galerie, dar nu cred ca ala nu ar da voie motorului sa nu porneasca.
Ala de exemplu daca trage aer fals pe altundeva decat pe la filtru ala sesizeaza si se aprinde lumina la bord.
Nu stiu ce sensor este ala ce spui tu, ce face, cum se numeste.