Monteaza-i un carburator de 17, 5, ca esapament poti lasa si originalul dar dupa ce-ai scos tot din el, iar daca gasesti pe undeva un LeoVince SP3, ar fi si mai bine. Te-am intrebat ce toba i-ai montat, mi-ai raspuns ca una de top, dar care dintre ele? Retine un aspect, esapamentele reversibile nu se monteaza niciodata pe motoare de 60, 70, 80, deoarece estompeaza, evacuarea, cand practic trebuie marit fluxul pe evacuare. Dupa ce i-ai schimbat carburatorul si esapamentul, astept vesti, spor la munca!
Salut Deme, de cat este cilindrul, ce carburator ai montat pe motor de 19 sau de 21? Astept raspuns!
Carburatorul este de 19 si cilindrul 70(imi cer scuze daca gresesc)
Carburatorul este pe 19 iar cilindrul de 70.
Scuze Deme, acum am vazut raspunsul tau! Ok, ce toba i-ai montat scuterului tau? Poti merge linistit pe un 17, 5 la SR-ul tau, gasesti? Am inteles ca ai umblat si la cuiul ponto si-ti spun eu n-ai rezolvat nimic deoarece nivelul se poate regla doar cu alt plutitor mai greu ca sa micsorezi si mai usor ca sa maresti nivelul benzinei in camera de nivel constant. Am inteles ca ti-a topit si bujia, da este din cauza esapamentului, nu ai o evacuare optima. Astept raspunsul tau cu privire la toba si vorbim si despre carburatoare!
Scuze ca am dat mai multe raspunsuri, sunt nou si nu prea ma pricep. Topa este una sport, de la top(firma).
Trebuie sa ii schimb toba, ce zici? Si ce ar mai trebui sa ii fac pentru a ajunge la un consum normal de 2-2, 5 (maxim 3 ) dar sa pot sa il mai si calca, pentru ca, in ultimul timp mai mult de 30-40 nu am mers cu el.
Daca i-ai montat toba Gianelli sau Arrow reversibile ...la 70 este clar!
Am uitat sa mentionez, scuterul a stat in garaj de anul trecut, inainte aveam consumuri un pic mai decente, 3, 5 pana la 5-6 litri. Si atunci mi se parea exagerat de mult, dar faceam plimbari mai lungi cu 90-100 km.h.
nuconteazama întreabă: