| ackym1 a întrebat:

Bună ziua, am un golf 5 2007, am avut trepidatii la motor și am făcut diagnoza mecanicul a spus ca îi egr-ul, l-am schimbat doar ca acum face mai urât ca înainte, mecanicul a spus ca îi din cauza la circuitul electric nu alimentează bine egr- ul și nu se deschide clapeta, a mai pățit cineva?

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Ai diagnosticat masina, cine anume a facut asta si ce coduri au fost sau sunt?

Mecanicu cand scaneaza masina, ar fi trebuie sa spuna, sau sa iti dea o lista cu codu, sau coduri ce le-a gasit la acea scanare.

Asa el a interpretat cea stiut el, adica prost laughing. Stai ca nu-i EGR e chestie electrica.Dar de ce nu iai spus, de ce a mai schimbat EGR daca e problema electrica?

Unia is praf, dar uite ca tot se baga si se dau mari meseriasi.

La orice piesa care are cabluri electrice, totdeauna se verifica cablurile, conectiile, evenatul poti verifica si piese, daca este actionata electric, se poate verifica, deci asta faci prima data, astea verifici.

Daca un cod spune ca problema ar fi EGR si ala este actionat electric, nu te apuci sa schimbi EGR, pentru ca la descrierea problemei cand face ala diagnoza cum spuneti voi, la fel spune, verifici cabluri, conectii, piesa, apoi schimbi ce gasesti defect.

Trebuia sa il pui sa iti plateasca piesa schimba degeaba, valva ta e buna, a s chimbato aiurea.

Un mecanci ar trebuie sa stie, ce curent merge la valva aia, poate sa puna el curent direct de la baterie, apoi sufla in valva, vedea daca scapa sau nu scapa, asa stia ca inchide/ deschide si problema nu e de acolo.

Daca e de al circuitul electric, sa mearga pe cabluri, sa le verifcie, sa nu fie rupet undeva, sa verifcie conctiile sa fie bune.

Pai ce faci, ii spui tu ce sa faca laughing vorba cuiva pe aici e timpul sa schimbi si mecanicu, asta nu se pricepe, sa mearga sa faca altceva la care se pricepe.

5 răspunsuri:
| KovacsB a răspuns:

Schimba si mecanicul si vezi cum face.

| Simpatic a răspuns:

Daca imi aduc bine aminte in prima faza EGR-ul se curata la fel si clapeta de acceleratie, fara legatura intre ele, doar zic nu schimbam asa lucruri de sute de lei sa ajungem in faza in care am bagat 10.000 de lei in masina dar ea tot cu probleme nerezolvate.
E adevarat multi sunt mecanici dar putini se pricep...din pacate!
Mergi la un service care face treaba buna!

| ackym1 explică (pentru relian):

Un injector are probleme, care produce și trepidatiile la motor.

| relian a răspuns (pentru ackym1):

Deci pana la urma era injectorul nu EGR.Sa iti spun nceva sa stii pe viitor.Fa rost de un scaner de alka de Buzunar, am vazut sunt si prin Ro, nu de alea online, alea is desene animate, asta ce zic nu costa mult, iar atunci cand ai problema, scanezi tu masina, cauti pe net, eventual scanerul ala are un manual, dar acolo nu d a detalii asa multe, dar cauti pe net si spune posibile cauze, cum sa faci ce sa faci.Nu te mai alsa in baza mecanicilor, unia habar nu au.Cel putin le spui tu cauzele, sau cauza, mecanici doar s-a schibe piesa, ori sa repare problema.

Daca injectorul nu lucreaza, nu ai in acel cilindru explozie, de acolo si vibratiile, motorl merge in 3 cilindri.

| ackym1 explică (pentru relian):

Asta a ieșit la diagnoza ego-ul, avea într-adevăr foarte multa funingine depusa la clapeta, doar ca după ce am schimbat mașină făcea mai rău ca înainte, electricianul după ce a făcut diagnoza a ieșit un injector avea 2.75 ceva de genul valore și a spus ca îi foarte mare și de acolo ii defectul.