Salut Ciprian, problemele sunt multiple... poate fi din alimentare, bujii incandescente, releul care comanda bujiile...fa o aerisire a instalatiei de alimentare cu motorina, etanseitate racorduri, fitru de motorina (inlocuit), verifica bujiile incandescente, (schimba-le pe toate ) daca nu te pricepi, poate ai un prieten care are cunostinte de mecanica si daca nu, cauta un mecanic! bafta Ciprian!
Mai e ceva. Cand nu porneste dupa ce iau contactul, porneste ventilatia in fata la radiator ( termocupla au mai zis unii), si daca pun contactul se opreste pret de cateva secunde si porneste iar. Face asa ca o data, de doua ori alta data si de mai multe ori. Dupa ce porneste merge perfect! Am fost mi-a bagat-o pe computer si mi-a zis ca nu are nimic! Ce sa mai fac? Mulțumesc!
Salut Ciprian, trebuie neaparat sa te duci la un electrician auto, sa vada de unde apare acea tensine ce comanda intamplator releul ventilatorului!
Multumesc frumos pentru sfaturi domnul Calin!
Salut Ciprian, nu stiu daca ai verificat bujiile incandescente sau daca le-ai schimbat, nu stiu daca ai verificat releul ce comanda bujiile, tensiune iesire din releu si timpul cat sta cuplat. Daca nu cumva se dezamorseaza pompa de injectie (pentru a evita si acest inconvenient monteaza o spapa unisens inaintea filtrului de motorina, pe care o gasesti la un pret modic, 25 lei) Daca nici dupa aceste operatiuni nu exista rezolvare, ramane sa verifici injectoarele si pompa de injectie. Apropo cati km are motorul tau...te salut si o zi buna!
Am reusit sa aflu ce are! Computerul de la motor nu mai comunica cu motorul! Am fost la opel si mi-au testat-o. Nu mai auzisem de asa ceva pana acum. Oricum, va multumesc mult pentru ajutor! Masina are 147000 km. La 146000 am schimbat distributia in Germania! O zi buna!
Ma bucur sincer ca i-ai dat de cap, Ciprian! Multi kilometri fara probleme si drumuri bune!
TeenWolf întreabă: