| Yz0 a întrebat:

Buna ziua, am un passat b6 cutie automata dsg, cat mar duce un schimb de ulei la cutie+ manopera, si cam care este cel mai bun ulei, multumesc frumos

11 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Manopera să tot fie una sută plus uleiul

https://www.emag.ro/......DV0KJ7BBM/

| UserRo10 a răspuns:

Salut. La cutia ta recomand ulei OE VW pentru ca este foarte bun si nu uita de filtru. Nu face rabat la calitate.
Neaparat sa schimbi uleiul la un aparat ce iti recircula uleiul nou pentru a spala pe cel vechi (procedura se face cu uleiul cald in cutie ca sa deschida ambreiajul).
https://www.youtube.com/......tps?/watch
Cam 1700-2000 ron cu totul inclus

| sierra1 a răspuns (pentru UserRo10):

" UserRo10 : La cutia ta recomand ulei OE VW pentru ca este foarte bun si nu uita de filtru"

cum arată filtrul ăla pentru cutie? - intrebăm și noi pentru un prieten

| UserRo10 a răspuns (pentru sierra1):

02E305051C codul lui OE. Spor!

| UserRo10 a răspuns (pentru UserRo10):

Am strecurat o greseala. Uleiul sa fie cald pentru a deschide termostatul!

| UserRo10 a răspuns (pentru sierra1):

Si pentru ca stiu ca doreai sa ma prinzi pe picir gresit iti ofer si schema. Vezi punctul 19
https://www.detali.lv/carparts/img/schema/VW1221/44868.gif

| relian a răspuns:

De ce schimbi fluidul din transmisie? Face figuri, ai pierdut sau care ar fi cauza?
Reprezentanta ce spune? Eu din ce stiu masinile astea mici, autoturisme, nu se schimba fluidul din transmisie deloc, niciodata, nici dealeru nu face asa ceva, asta pentru ca fabrica spune sa nu il schimbi.

Eu nu am schimbat niciodata asa ceva, nici nu am auzit, vazut la cineva sa faca asta, ma refer la autoturisme.
La masini de munca da, la alea se schimba.In plus in cartea masini la fludul din transmisie, scrie ca nu se schimba niciodata, acel fluid fiind bun si dupa ce masina va fi dusa la fier vechi.

Ca idee, ai vazut vreodata un fluid de asta? Eu am umblat odata si am vazut, este ca si cel din bidon, nou laughing a fost exact asa cum spune fabricantu.

Acum nu spun ca la masina ta nu s-ar schimba, dar asta tu trebuie sa cauti sa afli, sau sa intrebi sunind la reprezentanta, aia or sa iti spuna daca se schimba sau nu.

Sa schimbi asa doar ca vrei tu, atunci e alta poveste.Pot sa aflu daca se schimba ce spui la masina ta, dar am nevoie de anul masinii si model, nu de sasiu ce arati tu b peste prajit.

Ce spune careva pe aici sa faci Flush laughing cine iti face asa ceva in RO? Bunica, aia inseamna sa folosesti fluid la balamuc.De regula la masinile care au probleme, in general cele grele, se spala intr-adevar transmisia, dar sa faci flush, trebuie sa folosesti cateva rinduri de fluid, poti sa faci si tu asta, unia fac si la motor flush.

Scoti uleiul vechi, pui nou, mergi putin cu masina, revii, scoti uleiul iar, pui altul nou, faci operatia de cateva ori, asta se numeste flush., adica clatesti folosind ulei.
Nu stiu de merita, cum ziceam la autoturisme fluidu ala e ca nou.

Ala chestie, ala nu se numeste ulei, se numeste fluid hidraulic.
Care ar fi cel mai bun? Ala de la reprezentanta, adica genuine transmission fluid, nu OE nu mai stiu eu de care.

| UserRo10 a răspuns (pentru relian):

Prietene! Ai zis cea mai mare aberatie. Conduci o masina automata sau tot la Logan ai ramas? Dealerul are in caietul de service aceasta mentenanta periodica
Ce zici tu probabil te referi la anumite modele de BMW ZF unde dealerul spune lifetime, dar fabrica spune x km. Iti zic si de ce. Dealerul zice lifetime, dar nu viata ta ci durata medie de viata a masinii fara interventii care in cazul BMW este de 8 ani. Pam pam pam
Iti dau 8 reprezentante ale aceleiasi marci in 3 judete ce au aparat de schimb ulei in cutie si in care procedura spune clar ca se face flush. Cum scoti tu tot uleul vechi din masina? El nu curge tot gravitational deoarece ramane si pe conductele spre radiatoare si diverse colturi
Alta aberatie a ta. Uleiul de reprezentanta in termeni tehnici sau orice piesa din fabrica se numeste OE, iar fabricantul care face uleiul sau piesa pentru fabrica se numeste OEM.
Facem programare la Obregia?

| relian a răspuns (pentru UserRo10):

Amice, cand eu conduceam masini cu transmisie automata, tu te incaltai cu pantofii pe dos pricepi?
Am reparat Audi A6 din 2000, BMW, VW, ford, Chevrolet, iti arat manualul masini si ce spune acolo, referitor la fluidul din transmisie.
Iti arat alte masini,. mercedesuri de care doresti tu, VW de care doresti tu, BW de are doresti tu, la toate asa spune.
Am ramas la Logan, cei ala :)) amice eu locuiesc in state, asta asa ca idee, tu nu ai vazut masini cu cate am mers eu :))
Te duc la delear, daca zice ca ei schimba fludul la transmisie eu il beau tot :)), cred ca tu acum ai descoperit ca exista masini si incerci sa arati ca stii ceva, dar crede-ma, esti departe rau.
Eu nu vorbesc pe aici despre fiare vechi, vorbesc despre masini care merg si ce spune fabrica ca trebuie sa faci la ele.pam pam :)) cei aia? Nu dealeru zice pam pam, zice fabrica, manualul ala vine cu masina de la fabrica, dealeru schimba doara ce spune fabrica, nu-s masinile lui, deci nu fac ei absolut nimic in afara de ce spune fabrica.
Ma refer la dealeri de masini noi, nu de astia masini folosite, aia. nu fac chiar nimic :))
Ce tupeu porcesc pe tine sa spui ca eu aberez, in ce baza faci acele afirmatii? Cel care abereaza esti doara tu. Unde locuiesc eu 99.99% din masini is cu transmisie automata, am si cunostinte care au shop auto, deci mecanici, care au shop ce fac inspectiua tehnica etc.

Nu am spus ca nu sunt masini la care fluidul nu se schimba deloc, sunt si masini asa, dar daca fabrica spune ca fluidul ala nu se schimba, de ce sa il schimb?
Am umblat la un Audi A6 din 2000, avea deja 17 ani de mers, a trebuie sa dau baia de la transmisie jos si am vazut fluidul era nou, nu puteai face diferenta cu cel din bidon, normal ca l-am schimbat, dar nu pentru ca aia urmarisem. am umblat la altceva.

Baia cu filtru curat, magnetii curati si aia, nu stiu despre ce avioane vorbesti tu.
Imi repar masinile singur, mai repar ca ajutor, fara bani si pentru prieteni, la absolut orice, singur fac de toate, mai putin programari ca nu am eu softuri.In rest repar singur, asta ca idee, rerpar si motoru daca este nevoie.Am avut si masini la care am refacut chiuloase, totu schimbat de mine.

Reprezentantele din RO alea care spune ca se face flush la transmisie, ei cum vrei sa faca bani?
Spunele sa iti arate ce spune fabrica referitor la chestia asta, nu ce spun ei.
La masinile de munca, alea grele, da acolo trebuie sa schimbi, sa mai cureti, au fluidul ala se face mil in baie, am desfacut si ceva VAN-uri si trackuri, mil era fluidul, dar cred pentru ca au tras aia de masinile alea fara mila, pentru ca le-au suprasolicitat, asa fac cei care li se dau masini de la munca.

Amice iar aberezi :)) referitor la OEM, esti total pe linga, nu mai spune, sterge ce rahaturi si scris, ca te faci de ****.

Piesele si tot ce ce se afla la dealer sau reprezentante se numesc Genuine, asa sa stii si tu.
OE is piese exact ca ce este pus pe masina, exact ca si genuine, dara fara sigla acelei marci de masina.
OEM is piese facute de fabrici care is autorizati de fabrica sa faca, is de calitate, dar nu mai bune ca OE nu mai vorbesc ca genuine.
Uneori o sa cumperi piese OE si o sa constati ca este exact ca cea de pe masina venita din fabrica, exact ca si piesele genuine, dar sigla a fost polizata, sa nu apara, se pot vinde si asa, dar sub numele de OE.

Deci nu mai abera ca te faci de rahat pe degete.Nu te mai lua la contrazis cu mine ca esti slabut rau, plus de asta eu o tin de coarne si tu spui cai ciuta, deci nu are rost sa discutam, nu am cu cine :)) pam pam cum spui tu.
Uite un link sa te luminezi si tu, sa mai inveti cate ceva, iar de altadata sa stai in banca ta daca nu esti sigur ca stii ceva.




https://www.youtube.com/watch?v=oxhGoeOQNZw

| relian a răspuns (pentru UserRo10):

1.Genuine
2.OE
3.OEM
4. Aftermarket

Asa sunt numite piesele la masini.

Dealerul sau reprezentatele au doar Genuine
OE, vind acele piese fabricile care fac pise pentru fabricantii de masini, dar nu le vind sub numele de Genuine, nu au pe ele sigla BMW, Mercedes, Ford etc sunt exact ca si cele genuine, dar fara sigla pe ele.

OEM is piese care is facute de fabrici aprobate de mai stiu eu legislatie sa faca piese de masini, dar nu seamana cu piesa de pe masina sau cu cele genuine sau OE.

Deci aberezi la greu, piesele pentru masina duse la dealer nu se numesc nicum OEM, nici pe departe.

Uite recent am luat eu control arm la masina mea, nu stiu in romana cum se numesc, ma refer la bratele de la roata, alea ce spuneti voi ca schimbati bucsele la ele.
Pe aici sunt f putini care schimba doara bucsele, de regula se schimba tot bratu. iesi mai ieftin, pentru ca daca vrei sa pui doara bucse, ai nevoie de prese, stai sa presezi peste prajit.

Deci am luat brate si am luat OM atentie OE nu OEM si surpriza is exact ca cele genuine ca cele de la delear dar au sigla razuita.
Daca vrei fac poza si iti arat, is made in Germania, fabrica care le face pentru BMW mai vinde si ei sa mai faca un ban in plus, dar cum nu au voie sa vinda ei direct altora sub sigla BMW ori razuie sigla, ori nu o mai printeaza pe acea piesa.

A m aceste control arms inca nu le-am instalat, am si rulmenti, am unu Genuine si unu OE la fel iti arat poza sa vezi ca unu are pe el sigla BMW alantu e fara sigla, dar este exact acelasi rulment, facut de exact aceiasi fabrica.

Nu stiu ce povesti citesti tu, ori cine iti spune, dar ce ai retinut este total gresit.
Cauta pe Youtube si o sa vezi, tiam trimis si link.
Spui tu ca nu stiu ce BMW ZF laughing tu stii cei ala ZF? Aia este frima care face pentru bmw transmisii, iar eu am acu o trotineta de bmw seria 3, e din 2014 l-am luat cu 6 mii de mile, nu am schimbat niciodata fluidul de transmisie si nici nu o sa il schimb vreodata.

Cum ti-am spus am mecanici pe aici romani, unia batrini, buni, pai schimba care fluidul de la transmisile? Nici pomeneala.
Ca idee sa stii si tu, la un autoturism cu transmisie automata nu intretii absolut nimic la acea transmisie niciodata, absolut nimic, niic nu trebuie sa te atingi de acea transmisie, nici macara sa te uiti la ea laughing asta sa retii si tu.
La o transmisie automata intervii doara in vazul in care ai probleme, cand masina iti spune ca acolo ar fi o problema, in rest sa uiti ca la masina aia exista transmisie.

Bine tu retine ce doresti, este alegerea ta, eu iti spun ce este adevarat. Poti sa faci programare si la cucuietii din deal, nu-s curios. Flush nu se face nici la masinile la care fabrica spune sa schimbi regulat acel fluid, sa faci flush pentru ce?

Deci daca tu faci schimb la uleiul din transmisie sa mai faci si flusch pentru ce?
Asa sa te afli in treaba sau sa iti faci de lucru, aia da.Nu veni sa imi povestesti tu mie de masini, locuiesc in tara masinilor. plus de asta am facut si ceva scoala, ceva mecanica, deci nu stiu mecanica din auzite sau din ce citesc pe internet.

Asa sa retii, ca fabricantul care face piese sau orice alte materiale pentru masini si is destinate catre dealer, alea se numesc GENUINE.
Daca face piese si le vinde tie, mie sau mai stiu eu cui, alea se numesc OE, dar nici intr-un caz OEM asa cum afirmi tu pe aici.

| relian a răspuns (pentru UserRo10):

Uleiul sa fie calad sa deschida ce anume? Sa deschida termostatu, care termostat? Vorba lui sierra1 intrebam si noi pentru un prieten laughing
Referitor la schimbatul filtrului, ala se schimba la orice schimb cai ulei cai fluid, se schimba odata cu uleiul, aia stie tot poporu.

Interesanta chestie, intreb iar tot pentru un prieten laughing pui ulei cald in cutie sa se deschida ambreajul sau termostatul, sa se deschida unde si cum?

Masinaria ce arati tu, aia fac reclama la acea masina, tu trebuie sa pui fluid si sa conduci masina, ca fluidul ala sa mearga peste tot, dai jos iar, pui alt fluid si tot asa.
Folosind acea masinarie faci tu flusc cand o zbura porcu laughing ala numa flush nu este.
La motor daca nu s-a schimbat uleiul niciodata laughing am vazut si masini asa, am vazut audi a4 de 5 ani la care nu au schimbat niciodata uleiul si filtru de ulei, filtru nici nu mai era, cand am scos capacu ala unde sta, filtru era namol laughing asa de naspa era.
Masina in cauza era in leasing, adica inchiriere pe 3 sau 5 ani.La voi leasing inseamna altceva, laughing ca asa is romanii ca la nimeni.

Deci faci flusch la un motor cand patesti ce am aratat mai sus, dar nu cu masini gen ce arati tu sau arata aia.
Pui ulei mai ieftin, dai o tura prin oras, ori lasi motorul mergind, revii scoti, pui altul, faci asa dse cateva ori pana cand scoti ulei cit de cit mai curat, asa cureti tot sistemul ala de ungere, pentru ca acea masina nu curata cum curata motorul singur.

Eun am vazut cve ai spus, dar mi-am vazut de treaba mea, nu am indraznit sa spun ceva, fiecare cu parerea lui, dar vad tu deja ce tupeu porcesc ai, sa vii sa spui ca eu aberez laughing