| manu2525 a întrebat:

am un renault megane 2, in 2014 imi merge infundata(in suturi) cateodata, imi apare check injection si mi se pune in bod la 2000 de ture, am dus.o la service am schimbat filtrul de motorina de 2 ori,curatat egr-ul, curatat clapeta acceleratie, schimbat tot felul de senzori de presine de pe turbina si multe altele dar fara rezolvare am plecat cu ea nefacuta.Am mai mers asa cu ea vreo luna de zile poate doua si dintr.o data nu a mai prezentat nici o simtoma mentionata mai sus.Eii anul acesta de vreo 2 saptamani au revenit simptomele.A mai intampinat cineva problema asta? va rog daca ma puteti ajuta.renault megane 2 1.5 dci 78 kw 106cp

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pe diagnoza, ce a aparut? Stiau aia sa faca diagnoza, sau s-au uitat ca niste vite paralele (cum sunt 80% din 'mecanicii' de la diagnoza), doar la erori?
Ar trebui cititi parametrii (presiunea in special), cu care lucreaza injectia. Debitul si presiunea 'disponibile' in rampa. Eu suspectez pompa de inalta presiune, ea se manifesta cum spui tu, azi te lasa in drum, o desfaci, nu schimbi nimic, pui tot la loc, si mai merge un an impecabil.
Apoi, ar trebui verificate injectoarele, nu la mascarici cu diagnoza, ci cu un sistem de masurat cantitatea refulata. Mai exact, 4 pahare cu furtunase transparente. Daca iese cantitate egala de motorina de la toate injectoarele, sunt bune. Daca unul (sau mai multe) scot mai multa sau mai putina, trebuie schimbat sau reconditionat (schimbat supapa).

| manu2525 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Se poate, dar am lasat.o in servici si o saptaman si nu si.au dat seama.Acuma ii in alt servici de ieri, ma duc sa vad daca a progresat ceva, daca nu ma duc la reprezentanta, numa ca acolo ultima data am platait 1600lei.Cine stie cat o plati pentru asta.Mersi de raspuns.

2 răspunsuri:
| Raduelvis1 a răspuns: