Pe diagnoza, ce a aparut? Stiau aia sa faca diagnoza, sau s-au uitat ca niste vite paralele (cum sunt 80% din 'mecanicii' de la diagnoza), doar la erori?
Ar trebui cititi parametrii (presiunea in special), cu care lucreaza injectia. Debitul si presiunea 'disponibile' in rampa. Eu suspectez pompa de inalta presiune, ea se manifesta cum spui tu, azi te lasa in drum, o desfaci, nu schimbi nimic, pui tot la loc, si mai merge un an impecabil.
Apoi, ar trebui verificate injectoarele, nu la mascarici cu diagnoza, ci cu un sistem de masurat cantitatea refulata. Mai exact, 4 pahare cu furtunase transparente. Daca iese cantitate egala de motorina de la toate injectoarele, sunt bune. Daca unul (sau mai multe) scot mai multa sau mai putina, trebuie schimbat sau reconditionat (schimbat supapa).
Eu am avut aceleasi simptome pe un fiat stilo, benzina.imi mergea bine si dintr-o data incepea sa ma zguduie de ziceai ca e cutremur, imi aparuse engine fail prin bord.
Am mers la un service din apropiere, o ridica omul pe rampa, si incepe sa-mi ia la rost tot, trece 10 minute si vine si imi zice sa iau masina, sa ma duc la ala de unde am bagat benzina, si sa ii dau vreo 2 palme, ca sa aflu ca tantalau ala mi-a bagat benzina amestecata cu apa.domnu mi-a schimab pompa de injectie si un senzor si nu mai am probleme de atunci(2ani schimband si locul de unde alimentez)
Se poate, dar am lasat.o in servici si o saptaman si nu si.au dat seama.Acuma ii in alt servici de ieri, ma duc sa vad daca a progresat ceva, daca nu ma duc la reprezentanta, numa ca acolo ultima data am platait 1600lei.Cine stie cat o plati pentru asta.Mersi de raspuns.
Stanmariusvasile întreabă: