Doar volanu sau toata masina? Asa ce spune turbina, vibreaza masina, asta daca au cauciucuri cu gilme cum spune, am patit eu asa si vibra nu doar volanu, vibra masina in general.
La tine daca e doara volanu care vibreaza, ar fi probleme la directie, cred, desi e cam ciudata chestia.
Poate ca vibreaza mai multe dar simti tu ca ar fi doar volanu, deci nu ai facut o descriere destul de clara.
Eu cu gilme, la cauciucuri, incepea sa vibreze de la 40 mile in sus, sub 40 de mile la lra nu vibra deloc, asta datorita cauciucurilor care erau denivelate.
Ai pus discuri noi, dar ai pus si placute noi? Ca de ai lasat placulte vechi si alea is uzuate neuniform.vibreaza cand pui frina, nu la 80 la ora
Deci ai schimbat discurile degeaba, ca la 80 la ora nu vad ce ar face discurile alea daca erau vechi, sa zici sa fie f deformate incit sa atinga placutele de frina, afr fi fost si asta o chestie.
Dar daca ai lasat palcutele asa si is uzate neuniform, ar putea cumva acele palcute sa fie uuzate neuniform, caliperul sau cum ii zice sa nu culiseze si sa ramana placutele mai aproape de disc si sa atinga.
Este si asta o posibila cauza.Trebuie sa verifici caliperu sau cum ii zice in romana la piesa aia, care are pini si apropie placutele de frina.
Deci verifci :
-Cauciucuri cum zice nea Turbina
-Caliperul
Cam asta ar fi pasul urmator, restul ai schimbat, echilibrat spui, sper ca aia tior facut ce au zis, nu doar vorbe.
Parca simt și mașina că vibrează, nu doar volanul, cum ai spus și tu. Intr o zi mi-a venit ideea sa pun cauciucul de pe spate pe fata, că nu era așa uzat și parcă nu mai face așa tare. Deci cel mai probabil anvelopele, nu?
Nu stiu, trebuie sa verifici. Daca nici sa verifici nu poti, nu vad cine poate in locul tau.
Sa verifici cauciucurile trebuie urcata masina pe lift, apoi rotesti de cate o roate si ea cand se invirte pui pui mina pe cauciuc si trebuie sa simti ceva.
Daca simti numa dimburi, atunci e clara de acolo ar fi problema. Daca simti ca roata se roteste uniform pe palma ta, atunci nu-i de la cauciucuri.
Asa poti verifica cauciucurile daca ar avea gilme sau denivelari.Caliperul la fel, tot atunci vezi si cum se invirte roata. Daca nu se invirte sau doar f putin si rapid se si opreste, atunci sa fie de la placute, sau caliperul ala.
Daca se roteste rapid si mai mult timp, atunci e totu in regula acolo.
Poti ridica masina de o roata doar si cu crikul, ridici pana cand roata se poate invirti, pui masina in neutru, nu tragi frina de mina, doar pui la roti cevain fata lor, la cele care stau pe pamint, sa nu se miste, apoi ridici cu crikul masia de o roata, si rotesti de ea si faci cum am spus mai sus.
Mai simplu de atit nu este, daca nu asa nu piti, sau nu te pricepi, mergi la un prieten care se mai pricepe si faceti amindoi, sa te ajute ala.
Cam asta e ce poti face tu. Daca nici prieten nu ai, atunci mergi la mecanic spune-i ca vrei sa vezi chestia asta, daer banui la ala platesti.