Duo la servis sa ti o faca ei, nu ai scule si nu te pricepi, acolo este complicat de schimbat cureaua daca nu ai mai facut niciodata, nu poti desface surubul decît cu o surubelnita potrivita sau o cheie, depinde de capul surubului, o sa il strici daca incerci cu alte scule strici capul șurubului si va fi complicat si pentru un meserias sa il desfaca si sa ti gaseasca alt surub identic cu ăsta original.
Radiatoarele jos, ca la orice VAG cu motorul amplasat longitudinal...
'ga-ti-ai *** in ele.
Cu tubulara pe clichet mic ai incercat?
Intinzatorul l-a mai schimbat cineva in Belgia. Tin minte ca a dat compresorul de aer condiționat jos si a lucrat doar pe dedesubt.nu mai tin minte sa fi dat jos si altceva.am încercat doar ca nu ajung pana acolo.am sa încerc pe partea de sus sa ajung la el.am sa dau jos alternatorul.am pus cureaua noua. cand am montat-o era o distanța între folia fixa pe care am schimbat-o si intinzatorul de aproximativ 2cm. după ce am pornit motorul, l-am lăsat vreo 3-5 min si cand m-am uitat aproape se atingea cureaua din împrejurul culori fixe de cea mobila
Atunci de ce după ce am schimbat doar rola de pe intinzatorul si am pus cureaua noua initial abia am putut sa pun cureaua(intinzatorul era strâns la maxim) si după aproximativ 5 minute de funcționare intinzatorul era slab. Aproape se atingea de rola fixa.acum 2 saptamâni am schimbat alta curea sa pot ajunge pana acasă.si exact la fel am pățit. cureaua era între caneluri si se freca.cand am dat- o jos era uzata la doar 20-30 km.acum cand am luat tot Chitul sa-l schimb nu am putut ajunge la șurubul de la intinzator.am sa încerc intr-o zi mai calda sa dau jos alternatorul. Poate pe sus am mai mult succes
anonim_4396 întreabă: