Uzura la arcuri, daca in timpul mersului cand treci peste o denivelare usoara masina face cu tine ca barca. Uzaura telescoape Schimba arcurile si e ok si asa o poti lasa dar sa ai grija la gropi bolduri.
Ca sa nu decoleze ca avioanele. Daca ar fi ridicata in fata consumul de combustibil ar fi foarte mare, riscul de a te rasturna este mai mare si nici nu poti avea o viteza mare. Uita-te la masinime de tip TiR international, au deasupra pe cabina un spoiler aplecat in spate ca sa ofere o linie aerodinamica a botului masinii si sa poata taia aerul mai usor - adica frecarea cu aerul si inaintarea sa fie la un nivel foarte mic de frecare cu aerul.Masinile care pot prinde viteze de peste 200 km pe ora au botul masinii foarte jos, prelungit, garda la sol - caroseria este lasata foarte jos si in spate au niste aripi aerodinamice care in contact cu aerul la viteze de pete 200 km pe ora preseaza masina la sol.O masina daca ai pui aripi ca la avion la peste 250 - 300 km pe ora poate decola de pe sosea.Deci invers ca la avioane masinile au botul aplecat in fata ca sa anuleze portanta - adica aerul care intra pe sub masina te-ar putea ridica.
Motorul e amplasat in fata, deci, in mod normal, fata va fi mai grea, si va fi lasata mai in jos.
Bine, de multe ori, asta se compenseaza prin arcuri.
Mulțumesc pentru aceste informații Totuşi, întrebarea se referă la o defecțiune care face ca partea din față a maşinii să stea aplecată în jos vizibil mai mult decât în mod normal.