Dar dar e incinge motorul cand mergi cu ea...corda treuie schimbata altfel maina va face POCC!
Funda?
Cand se rupe in timpul mersului sau a functionarii motorului se strica si motorul asa ca iti iei adio de la toata masina, cureaua se schimba cand se aude scartaitul ei sau la km pe care il recomanda fabricantul masinii - curelei de distributie.
Daca esti nevoit si nu poti sa o inlocuiesti se poate, dar iti recomand sa o schimbi pentru ca asa se incinge motorul...
1. Nu are curea de transmisie, că nu e motocicletă.
2. Dacă te referi la cureaua de distribuție, nu mai pornește dacă este ruptă.
3. Dacă te referi la cureaua de accesorii (în cazul în care are una separată de distribuție), pornește, dar trebuie schimbată imediat pentru că altfel nu mai ai nici răcire și nici încărcare.
4. Ai ales greșit răspunsul câștigător.
Spetnatz nu te supara. Eu stiam ca, cureaua de distributie are dinti deci nu are cum sa scartaie
Sant de 2 tipuri cea pe lant care e dintata si nu se schimba niciodata si cea de cauciuc care scartaie cand ii ajunge vremea sa fie schimbata.
Deci exista distributie pe lantz. care e ca si lantul de la bicicleta dar mult mai gros ai dreptate nu se schimba. Mai exista Curea de Distrubutie. Este dintata nu scartie doar se rupe. Este prezenta pe Ford focus, escort, vw passat etc. Si exista curea de accesorii. Care angreneaza alternatorul si pompa de apa (la unele masini), pompa de servo etc. Aceasta scartaie daca este prea slabita sau veche. Imi dai dreptate Spetnatz?
Sant masini care nu au cureaua dintata si e pe guma, unele da altele nu.
Te contrazic, cureaua de distribuție scârțâie la fel de grațios, ca orice altă curea.
O avea ea dinți, dar întinzătorul acționează pe partea plată a curelei, nu pe cea cu dinți.
anonim_4396 întreabă: