| Nustiudecesaucum91 a întrebat:


Eu nu am experienta in masini si nu ma prea pricep in asa ceva ..nu de mult am luat permisul si aveam o masina.
Astazi am mers cu ea si a mers foarte bine pana cand intr-o panta destul de mare mi-a murit motorul de 3 ori consecutiv

18 răspunsuri:
| sir sanjei a răspuns:

A murit motorul pentru ca nu erai in treapta corespunzatoare pentru a urca panta sau pentru ca ai o defectiune?
Ce masina si ce motorizare?
Ce viteza si ce treapta aveai cand urcai panta?

| Nustiudecesaucum91 explică (pentru sir sanjei):

Eram oprit pe loc in prima treapta in panta
Masina opel agila din 2001
A murit motorul pentru ca nu stiam sa turez destul motorul pentru a pleca de pe loc

suntserios
| suntserios a răspuns:

Erai in treapta corespunzatoare?

| Nustiudecesaucum91 explică:

Masina opel agila 2001
Eram oprit in treapta 1 si nu stiam sa turez destul motorul pe tru a pleca de pe loc

| Nustiudecesaucum91 explică (pentru sir sanjei):

Masina opel agila 2001
Eram oprit in treapta 1 mi-a murit motorul pentru ca nu stiam sa turez destul pentru a pleca de pe loc

| sir sanjei a răspuns (pentru Nustiudecesaucum91):

Nu trebuie neaparat sa turezi motorul ca sa pleci de pe loc din panta. Trebuie sa te ajuti cu ambreiajul.
O data cu km adunati vei capata mai multa experienta si vei depasii aceste probleme.
Eu cand eram incepator plecam din panta in felul urmator:
In treapta 1, ambreiajul si frana apasate.
Tineam frana apasata si eliberam usor ambreiajul pana cand incepea sa tremure usor schimbatorul de viteze.
Cand Incepea sa tremure levierul schimbatorului, eliberam usor frana, pastrand aceiasi presiune pe pedala de ambreiaj.
Apasam usor acceleratia si eliberam ambreiajul pana cand masina rula normal.
Am facut treaba asta de mi s-a acrit. Am avut un instructor fixist!

| Nustiudecesaucum91 explică (pentru sir sanjei):

Stiti ce s-ar fi putut strica la masina?

| sir sanjei a răspuns (pentru Nustiudecesaucum91):

Nu ai specificat sa ti s-a stricat ceva.
Ce simptome are acum masina?

| Celcareajuta a răspuns (pentru sir sanjei):

Diesel? ca la benzina mai greu asa happy

| sir sanjei a răspuns (pentru Celcareajuta):

Si la benzina si la diesel plecarea din rampa se face la fel.

| Celcareajuta a răspuns (pentru sir sanjei):

Intrebam pentru ca la unele diesel-uri, ca cel de pe care am facut scoala puteam sa fac plecarea incet doar din ambreiaj urmand apoi sa accelerez.

| sir sanjei a răspuns (pentru Celcareajuta):

In rampa?

| Celcareajuta a răspuns (pentru sir sanjei):

Da, masina in cauza fiind un peugeot 308 diesel 2010 cu motor 2.0

| sir sanjei a răspuns (pentru Celcareajuta):

Cu hill holder asist sau fara?
Ideaa e ca daca e o rampa mai serioasa nici eu nu pot pleca din ambreiaj(2.4 cu 210 cai diesel)

| Celcareajuta a răspuns (pentru sir sanjei):

Fara hill holder asist

| sir sanjei a răspuns (pentru Celcareajuta):

Inseamna ca 2.0 hdi dezvolta un cuplu considerabil la renalti!

| Celcareajuta a răspuns (pentru sir sanjei):

Doar la modelul respectiv de masina am reusit sa fac asta. A mea la 143 de cp 2.0 tdi nu pleaca nici pe drum plat doar din ambreiaj.

| sir sanjei a răspuns (pentru Celcareajuta):

A mea pe drum drept sau pante usoare pleaca la relanti din ambreiaj, dar la pantele care sunt la limita hill-holder-ului nu prea reusesc sa plec doar din ambreiaj.