Ai nevoie de certificatul fiscal de la actualul deținător, contract de vânzare-cumpărare, certificatul de înmatriculare (dacă e model vechi, să scrie pe ultima pagină „vândut către..."), numerele vechi (numai dacă vrei să le schimbi!), poliță RCA valabilă 6 luni, chitanțe pentru taxa de înmatriculare și (eventual) costul noului număr.
Dacă pe talon nu scrie nimic la "înstrăinat"? Este vreun impediment?
Iti trebuie certificatul fiscal de la ultimul apartinator plus certificat fiscal de la tine dupa care te inzestrezi cu multi nervi si incepi procedura de vinzare cumparare.Stat la cozi, RAR, etc. Succes!
Dacă masina are itp valabil nu mai este nevoie de RAR. Eu unul așa stiu...
Te trimite nenea milițianu' la vânzător ca să scrie. Nu îți primește actele fără mențiunea aia. Repet: doar pe C.I. de tip vechi; pe astea noi, nu mai există rubrica aia.
@popa07ady - la RAR nu mai trebuie mers! (chiar dacă nu are ITP valabil - ăla se poate face la orice unitate service).
Iti primeste fara nicio problema... rubrica aia e pentru altceva si exista si pe certificarele noi
Tara nimanui! pe mine m-a trimis la RAR.Mi-a spus ca fara RAR nu se poate.In orice caz este multa bataie de cap.Lucrez ``afara`` de 12 ani, cand iti cumperi masina toate actele iti vin prin posta.Tu doar completezi cu proprietarul un formular pe care tot prin posta il trimiti.Atat doar ca nu poti circula cu masina daca nu platesti asigurarea pe numele tau (care este destul de mare)
Dar timbrul de mediu în cât timp se calculează de către cei de la stat/fisc?
Din câte am înțeles, acum nici ăsta nu s-ar mai plăti; oricum, dacă a rămas în vigoare, nu durează prea mult. Acum depinde și de oamenii de acolo. Unii-s mai cu zvâc, alții lasă-mă să te las.
PS am uitat - mai trebuie (până s-o vota renunțarea la ea) chitanța de la fisc pentru achitarea taxei de mediu.