De unde să știm noi dacă merită? Nu ne-ai spus nici prețul și nu cunoaștem nici starea mașinii.
Ma indoiesc ca km sunt reali, doar tu stii daca merita!
As verifica-o temeinic inainte de a o achizitiona atat mecanic cat si cu diagnoza, eventual (desi gurile rele spun ca nu e 100% corect) cu carvetical
Insa nu te astepta de la o masina veche sa aiba aptitudinea unui Urus
Succesuri!
2000€ vrea pe mașină, mașina arata bine, este întreținută. Insa întrebarea mea este, merita 2000€ un golf 5 din 20005
Un cazan pe roți, dacă nu are cartea tehnică și carnetul de revizii la zi!
Problema este că Golf este un model care de obicei nu are un proprietar, trece prin mai multe țări și de multe ori se face pierdut carnetul de revizii.
Oricum la vârsta și kilometri avuți, dacă nu a avut parte de măcar o revizie tehnică generală, există mari șanse ca pe viitor să devină o pacoste tehnică.
Daca km sunt reali si nu are rugina este o afacere buna.
Motoarele alea merg 500.000 fara mari batai de cap si se repara destul de usor.Merg panaramele de logan 1.4 500.000km fara reparatii la motor.
O vechitura FSI.
Poti avea noroc, sau poate fi o paguba mai mare decat pretul initial.
Eu nu m-as baza pe FSI si DSG, cel putin nu la 18 ani vechime.
Renault a facut printre cele mai bune motoare pe benzina, pe cand VAG si-a dat cu tesla in oaie mai mereu, mai ales cu benzinarele.
Nu poti compara cele doua masini, panaramele alea de 1.4 sunt probabil cele mai reusite din acea perioada, ca bat si ALH-ul la kilometraj.
Nu te lua dupa ce spune nentu turbina, ala numa timpenii spune, mai tot timpul.
El nu sar baza pe FSI dar habar nu are cei aia FSI pe pariu Francezi au facurt cele mai bune motoare pe benzina alta duma, masinile frantuzesti is cam pe dinafara mai peste tot.
In America de Nord nu exista masini frantusesti, de nici o culoare, de aia is atit de bune, alea nu le ia asa orice, doar romanii gen turbina.
Ba ne lesi cu rahatu de masina farntuzeasca, nu vezi ce cacaturi sunt.
Tu stii cum se vind masinile acolo, cit valoreaza, dar ce trebuie sa stii f bine, daca masina este buna, sa nu aibe probleme, eu la asta mas uita mai intii, nu la pret.
Treb sa iei pe careva cu tine care se pricepe, sa o conduca sa vada daca transmisia este in regula, eventual sa scanezi masina, acolo la fata locului, sa nu cumva sa fi sters ala coduri.
Atentie la transmisia aia, la voi acolo in RO cam greu cu reparatu astora, ori e f scump.
Transmisia de care este, Automata sau CVT? Stiu ca VW pun, nu stiu in trecut, dar acu numai Automate folosesc, pe orice masina.
In America 99, 99% din masini is pe benzina, ma refer autoturisme, asa ca spune-i lui Turbina sa se impuste, merge doar pe aratura.
VW are masini aici majoritatea numa pe benzina, doar un model adusese Jetta a fost diesel, dar nu prea am mai vazut.
Asta ce arati tu e brici, daca masina e buna.Masinile pe benzina is cele mai bune, cel putin deocamdata.
Turbina arunca cuvinte la plesneala, numa intreaba cei ala FSI sau DSG sa vezi ce raspuns primesti.
Auzi la el nu sar baza pe DSG, el nici in vise nu o sa aiba o masina cu transmisie de asta nici macar n-a vazut vreo una in viata lui.
Transmisia asta DSG e pusa doar pe masini scumpe, si pe masinile sport astea noi, ma refer dealde Ferari, Lamborghini etc.
Nu pune transmisia asta fabricantu pe orice junghi de masina cum zic, turbina habar nu are cei asta.
La fel cum habar nu are nici cei ala SFI, cand motoarele astea is cele mai performante, cele mai folosite in ziua de azi, pai nici nu stiu daca se mai fabrica in ziua de azi masini altfel decat FSI, iar el spune ca nu sar baza pe o masina care are asa ceva
Cind habar nu ai de ceva, arunci asa cuvinte a proasta.Sincer eu aici nu am mai vazut motoare altfel decat FSI, nu mai fabrica nimeni motoare cu carburatoare, cu injectie in admisie si alte minunatii de genul asta.
Deci daca masina aia e FSI pai e f bine, daca ar fi si DSG sau DCT, de regula asa este numita transmsia asata, DCT abrevierea aia DSG este folosita doar de VW.
Daca ai asa ceva pe masina aia pai aia e transmisia cea mai buna la ora actuala, alta mai buna ca aia nu exista.
Nu mai intreba pe aici, ca raspund numa de astia "meseriasi" care doar mai multe te incurca, decat sa te ajute.
Cum am spus, de pret tu trebuie sa negociezi, ce trebuie sa faci, sa verifici masina, sa o scanezi, de ai si un scaner de buzunar ar fi f bun, scanezi acolo pe loc, stii daca is probleme, sau nu.
In rest ca o avea cauciucuri, frine si alte chestii de astea mai uzate alea nu conteaza, la orice masina alea se schimba.
Motoru sa fie bun si transmisia, astea trebuie sa le verifici f bine.
Bafta.
Da, ceva mai rau decat Golf 4. Periculos de conserva.
Dar macar fiabilitatea trebuie' sa o recunoastem.
Sa nu uitam ce conserve se fabricau la Pitesti cand nemtii faceau golf 4 adica in 97.
Eu iti inteleg frustrarea ca nu ai avut niciodata bani de un vw decent, dar asa este viata.
Stanmariusvasile întreabă: