Ma bucur ca ai ajuns singur la concluzia ca un arc rosu nu are ce cauta pe un ambreiaj cu toba originala. Operatiunea pe care o ceri, se numeste "taratura" iar de aceasta depinde mult consumul, turatia minima pentru a obtine cuplul motor, turatia maxima si cuplul maxim. Am vazut lista si pot sa-ti spun urmatoarele, lipseste toba la tot ce-ai pus pe el, dar nu-i un capat de tara, se rezolva foarte usor, (demontezi toba, o tai pe partea de catre roata 10/10 si scoti tot din ea, apoi o sudezi la loc pana sa-ti cumperi un Arrow, recomandat pentru hai sa-i zicem "setarea" ta). Arcul de contrast(central) de pe ambreiaj Galben sau Verde, arcurile mici Galbene, role de 4, 7 Filtrul de aer nu schimba cu nimic si doar ca arunci cu banii pe fereastra( asteapta sa ajung sub fereastra pana sa-i arunci)ti-am scris si mai sus despre toba Arrow, NU de Gianelli ai nevoie! Neaparat sa-i tai toba deoarece ai nevoie de flux mare pe evacuare iar toba de 50 il obtureaza. Uite si toba Arrow:
http://www.trenditaly.it/......12350.html
Impreuna cu setul de 70 cc de la Malossi, am primit si 2 lamele pentru muzicuta din carbon...sa le montez in locul celor stock? Ma gandesc ca ar da un flux de amestec mai marisor si mai bun pentru cerinta motorului.Da stiu...am citit multe despre astea, arcul rosu este o varianta racing (cupleaza la o turatie mult mai mare, recomandat la zona de camp, unde nu sunt dealuri.Deci, pentru a-mi configura mai bine transmisia sa-i pun arc central galben si arculete galbene avand in vedere ca zona mea e deluroasa. De exemplu la inceput cand il pornesc si merg vreo 300 m. merge in suturi un pic cand accelerez dupa care isi revine si prinde viteza.
"Setarea " taratura se face pe fiecare scuter in parte in functie de toba de esapament si de modificarile facute, pe cilindru, variator, carburator, ambreiaj!
On ALin, https://www.facebook.com/photo.php?fbid=686975001395651&l=c4dfc31153 eu sunt blocat pentru 8 zile. Adaugati-ma. Multumesc pentru raspunsuri :)