Intra repede pe site-ul RAR al orasului tau si fa-ti programare. Dureaza uneori peste o luna sa gasesti "gaura" la inspectia RAR obligatorie, de prima inmatriculare.
Cam 100 de coco costa tot (RAR plus taxa la administratia locala), plus taxa de poluare, care habar n-am cat mai costa zilele astea, functie de emisia de noxe ce iti iese la RAR.
In mod normal, odata facut RAR-ul, a doua zi poti sa platesti taxa locala, sa te duci cu hartiile respective sa iti iei numere si talonul de la Politia Circulatie... alea dureaza cam o zi si mai costa vreo 50 de coco, parca. Deci 3 zile cu totul si vreo 150 de coco.
Sa vezi ce-o sa te cocoseze taxa de poluare... eu mi-am luat mai demult un Megane de 1.9 litri, si la RAR m-au incadrat la noxe ca euro3 (deh, diesel, fara catalizator)... am mai dat vreo 800 de coco, desi masina era aproape noua.
Opel astra g motor 1.2 euro 3 147 g/km 120 euro taxa de poluare he he
Costa cam 1500 ron toate actele, asigurarea, numerele, rar-ul, iesi mai ieftin daca ai la rar omologare europeana. mai adaugi la asta taxa de poluare... daca ai motor mai mic iesi mai ieftin putin
SLexuS întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: