Du-o la service sa o bage pe tester.
Iti va zice ce are, chiar daca trebuie sa platesti oleaca.
Depinde de sunet se poate sa fie de vina un pinion de la cutie. Sau rulmentul de presiune face galagie, zgomotul poate sa fie si de la discul de ambreaj sau de la butuc iar cu frana, nu inteleg fii mai explicit
Daca e o masina care are doar 50.000 km la bord inseamna ca ai distrus-o. Probabil ca n-ai schimbat niciodata placutele de frane si ai trantit/patinat placa aia de ambreiaj pana au gasit-o dracii. Daca masina era sh asta e, ai luat teapa cu ea.
Probabil ai mers cu piciorul pe pedala de ambreiaj si s-a dus rulmentul de presiune iar frina nu poti sa apesi este tare pedala sau este elastica pina la fund
Ai schimbat recent placutele de frana? A fost aerisita conducta si completat nivelul lichidului de frana?
Verifica nivelul lichidului de frana din vas, il completezi daca e nevoie. Sunt unele modele de rulmenti de presiune care se aerisesc singure, dai 30-40 de pedale de ambreaj si vezi daca dispare zgomotul. Cat despre frane trebuie aerisite manual, la un service operatiune de 10 minute maxim.
1 la mana te bate o intersectie ( http://www.tpu.ro/......-sa-acord/ ), 2 la mana te-ai specializat si in mecanica, intreaba un mecanic care a schimbat volante, placi de ambreaj si rulmenti de presiune, O laguna2 si un rover75 la rover nu trebuie sa aerisesti din 5-6 pedale e perfect. Dar tu Batman, Batman mai bine te abtii decat sa faci de bafta.
1la mana :
In orice intersectie (in cazul nostru drum cu prioritate la dreapta), daca faci stanga dai prioritate la cei care vin din fata
Poti sa intrebi pe cineva care are permis de conducere luat pe merit.
2.Ai scris""Sunt unele modele de rulmenti de presiune care se aerisesc singure"
Cum se aeriseste un rulment de presiune?
Poate te-ai gandit la circuitul hidraulic al ambreiajului.
Asa ca nu mai face pe desteptul.
Nu fac pe desteptul iti explic in fapte ca rulmentii de presiune de aerisesc adica se scote aerul din rulment/instalatie. Nu fac pe desteptul dar am schimbat volanta, placa de ambreaj si rulment anul trecut in vara de 2 ori 1data fiindca nu s-a aerisit complet si rulmentul a cedat, Si in Februarie s-a spart cutia de viteza si am fost nevoit sa imi cumpar alta cutie si rulment, culmea m-am uitat la 400 lei amarati si dupa 20 km a trebuit sa dau jos cutia sa schimb rulmentul spart de pe cutia second. Iar un prieten in urma cu ceva timp la rover a schimbat volanta, placa de ambreaj si rulment si nu a fost nevoie sa aeriseasca am asistat la intreaga operatie.
Se dovedeste ca iar te bate intersectia. Nu degeaba am facut 60mii. Uite-ma dovada vie ca iti scriu.
1 ma lupt cu morara de vant. Daca ma duc la un service o sa zica acelasi lucru ca trebuie aerisit rulmentul de presiune, sa pari mai cu un intelectual mult mai superior imi spui componentele instalatiei.
2 Sa poti dormi cu gandul impacat eu sunt acuma in Norvegia, Stavanger pe 8-10 urmeaza sa fac o escala la fratii mei in Paris (Franta) dupa care iau un prieten din Bordeaux coltul sud-vest al Frantei stau 2-3 zile sa ma odihnesc, dupa care o sa vin in tara. Drum de 4mii o sa iti dau de veste cand ajung in Romania sa te convingi ca nu bag gogonate sa par mai interesant o sa iti trimit si niste poze eventual daca nu ti-e de ajuns o sa fac filmari pe autostrada, iti trimit un mail cu biletul scanat de la ferrybot.
Trebuie aerisita instalatia sau circuitul hidraulic.
Sper sa nu existe un Dorel la fel de nestiutor ca tine la service.
Trebuie sa inveti sa te exprimi corect.
2.Pe autostrada nu sunt intersectii, asa ca nu este nevoie sa-ti fortezi inteligenta.
Mai ai frati?
Si ei tot asa ca tine "gandesc"?
Incearca sa-ti tii gura prin strainatate, ca ne faci tara de ras.