La masinile moderne, in momentul in care efectuezi frana de motor, consumul este 0(zero). Se intrerupe alimentarea cu carburant. Pe liber ai consumul de ralanti.
Am să mai repet și eu încă o dată că să clarificăm, pentru că majoritatea oamenilor încă au impresia că pe liber nu consuma. De fapt în frână de motor atunci când rotile antrenează motorul consumul este într-adevăr zero, pe liber consumul este cel standard de 0.5-1l/h.
O lasi in frana de motor sa nu consume nimic, partea stresanta e cand ajungi aproape sa opresti si incepe sa tremure motorul pentru ca e subturat. Oricum chiar daca o lasi pe liber sau in viteza acelasi consum scoti nu e stres.
Tata are calculator pe bord și când lasă în frână de motor nu e instant consumul 0, scade treptat și până să ajungă la 0 e nevoit să accelereze. Bun, si mașina-i veche, 2002 sau 2003. La astea noi îs convins ca stă altfel treaba.
Nu inteleg cum motorul in viteza merge fara sa primeasca carburant in el, freaca uleiul fara nimic apoi in N trage putin. Si in viteza trebuie sa consume ceva pentru ca scad turatiile singure