Faza e, Renault o cam dat-o in bara cu Renault Laguna 2 si Megane 2. Asa ca, pe cand o scos Megane 3, s-o concentrat mai tare pe fiabilitate si astfel Megane 3 e foarte fiabil. Nu e fiabil chiar ca o japoneza, dar e chiar ok. Dupa, e motorul de 1.5 DCI. O fost montat pe dacii taxi cu 500. 000km, pe mercedes, etc. E considerat unul din cele mai reusite motoare diesel mai mici. La VW e pusa invers problema. Golf 4 si Passat B5.5 au fost tankuri, Golf 5 a fost decent. Ei bine la Golf 6 o taiat din calitate si per total e o masina nu prea fiabila. Dupa sunt motoarele TSI. Cam toate is cunoscute pentru faptul ca consuma ulei, probleme la injectoare, probleme la turbina si mai ai si sansa sa se rupa lantul de distributie. Evident, nu inseamna ca toate patesc asta, sau ca la megane 3 nu poti sa ai probleme, dar statistic vorbind un golf 6 (mai ales TSI) are sanse mai mari sa se strice decat un Megane 3 diesel. Singurul motor pe golf 6 care e reusit dupa mine e cel 2.0 TDI de 110cp-140cp ( eu am in familie 2 si nu avem probleme). Eventual, daca vrei cea mai fiabila masina posibila din cele 2, cauta un Megane 3 1.6 benzina. Motor simplu aspirat ce si-a demonstrat fiabilitatea in timp. Bafta!