| Farcas_Paul_1990 a întrebat:

Care este cea mai buna masina pick-up (off-road)?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

In orice caz, nu "papucul" laughing Ala e jalnic.
Nu am condus multe, pot spune ca L200 e placut la condus, trece bine prin noroaie si 'cratere', dar are unghiul de bracare minuscul, si e foarte lunga, te incurca tare.
Nissan Navara mi s-a parut mult mai agresiva ca motor si transmisie, insa n-am avut ocazia sa fac off-road cu ea.
VW Amarok 2013 rugineste in oras, si suna a tabla goala laughing Nu stiu ce stie sa faca, nici nu ma intereseaza.
Revenind la L200, am vazut acum cateva luni, unul cu roti mari, de off-road, care a pierdut controlul ca o trotineta, la o franare pe la 80km/h, pe asfalt curat. Nu stiu ce-o fi facut soferul, dar faza aia m-a facut sa cred ca e mai proasta ca VAG, la capitolul ABS si ESP. Se invartea camioneta aia de 2t, de parca era un rahat. Nici Loganul nu face asa.

4 răspunsuri:
| Farcas_Paul_1990 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mersi,si eu tot pe un L200 optam.E si ieftin si mai de noroi da are garda la sol joasa (se poate mari...cum?).MS

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Farcas_Paul_1990):

Nu sunt foarte in tema, dar in principal, gasesti suspensii off-road cu totul, sau inaltatoare pentru suspensia stock. Apoi, o mai poti ridica putin si din roti, daca alegi niste cauciucuri mai 'nesimtite'. S-ar putea sa se simta mai puturoasa masina cu rotile mari, si sa nu mai corespunda kilometrajul cu realitatea, insa conteaza mai mult cum se comporta in noroaie.

| Farcas_Paul_1990 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Mersi,o sa incerc suspensile mai incolo, cand ''uzez'' putin.

| Farcas_Paul_1990 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Incerc inaltatoarele sa vad.