In orice caz, nu "papucul" Ala e jalnic.
Nu am condus multe, pot spune ca L200 e placut la condus, trece bine prin noroaie si 'cratere', dar are unghiul de bracare minuscul, si e foarte lunga, te incurca tare.
Nissan Navara mi s-a parut mult mai agresiva ca motor si transmisie, insa n-am avut ocazia sa fac off-road cu ea.
VW Amarok 2013 rugineste in oras, si suna a tabla goala Nu stiu ce stie sa faca, nici nu ma intereseaza.
Revenind la L200, am vazut acum cateva luni, unul cu roti mari, de off-road, care a pierdut controlul ca o trotineta, la o franare pe la 80km/h, pe asfalt curat. Nu stiu ce-o fi facut soferul, dar faza aia m-a facut sa cred ca e mai proasta ca VAG, la capitolul ABS si ESP. Se invartea camioneta aia de 2t, de parca era un rahat. Nici Loganul nu face asa.
Mersi,si eu tot pe un L200 optam.E si ieftin si mai de noroi da are garda la sol joasa (se poate mari...cum?).MS
Nu sunt foarte in tema, dar in principal, gasesti suspensii off-road cu totul, sau inaltatoare pentru suspensia stock. Apoi, o mai poti ridica putin si din roti, daca alegi niste cauciucuri mai 'nesimtite'. S-ar putea sa se simta mai puturoasa masina cu rotile mari, si sa nu mai corespunda kilometrajul cu realitatea, insa conteaza mai mult cum se comporta in noroaie.
Mersi,o sa incerc suspensile mai incolo, cand ''uzez'' putin.
Num3Ascuns întreabă:
Num3Ascuns întreabă: