Ca sa le luam pe rand:
Cea pe lant are ca avantaje numarul mai mare de km pe care ii poti face cu ea si faptul ca suporta turatii mai mari. Dezavantajele sunt costul mult mai mare cand o schimbi, faptul ca necesita intretinere, adica ulei si nu permite spalarea motorului masinii, zgomotul ceva mai mare pe care il produce in mers, cand schimbi cureaua ai si intinzatoare de schimbat nu doar rola si curea, adica rola intinzatoare o schimibi si la curea dar mai are niste capete intinzatoare la lant, si cam atat.
La curea avantajele sunt ca este silentioasa, este ieftina cand o schimbi, se schimba relativ usor, daca stii sa o aduci la punct si nu iti scapa fiindca la mecanicii incepatori se intampla, poti spala motorul fara problema distributiei, la cele pe lant producatorii nu recomanda sa atingi cu apa sistemul de distributie. Dezavantajele sunt ca nu tine multi km, in jur de 50.000 de fapt produactorul recomanda la 60.000 dar nu ai siguranta pe ea daca o tii atat, daca nu mergi acei 50.000 de km cu ea dar o ti 3-4 ani, cauciucul imbatraneste si se rupe cu toate ca tu nu ai mers, nu are decat o patina, nu si capete intinzatoare care au in acelasi timp si rol de blocanta si daca se rupe cureaua, ai toate sansele sa calezi motorul, la lant ti se opreste masina.
Ar mai fi dar acestea sunt cele mai importante!
Pe a de se schimba la 60.000 km si ce-a pe lant la 200.000 km
Mult mai buna cea pe lant, o schimbi mai rar, satisfactie mai mare cand "dai dupa ea", sunt mai multe avantaje
In principiu distributia pe lant e pe viata nu se schimba cea pe curea se schimba la aproximativ 120.000 KM
Cea pe lant tine.peste 100.000 km. lejerda na.inca o data spun.aicea vad ca is multi mecanici
anonim_4396 întreabă:
revelionn întreabă: