Nu exista avantaje. Ce spune ala cu drifturi... e o idiotenie pentru ca nimeni nu isi ia masina pentru drift si in plus in drift se folosesc NUMAI cu tractiune spate dar sa lasam raspunsurile idioate.
Dezavantajele ar fi iarna deoarece in curbe si pe gheata poti pierde mult mai usor controlul masini, iarna chiar se intampla accidente datorita soferilor neexperimentati care se urca in masini cu tractiune spate. Pentru mersul de zi cu zi este indicata o masina cu tractiune fata sau 4x4, daca vrei pentru curse si mers sportiv clar spate dar trebuie sa fi foarte experimentat sa nu pierzi controlul!
Masinile care au tractiune pe spate au un dezavantaj intotdeauna, mai ales iarna te baga in sant... daca ma intelegi... funda? :d
Riscul de derapaj e enorm in conditii de iarna si carosabil umed daca nu merge bine si ii da gaz ca nebunul. In rest e bine pentru ca puntea spate are acel avantaj de a oferi tractiune si partea din fata se ocupa de directie.
Taie si el curbele Eu le mai tai si cu tractiune normala, pentru ca odata ce ai sarit de 100 la ora (sau, in cazul de fata cand e gheata si polei) e foarte greu sa mai iei curbele cu o masina fara ESP, si risti sa te rastorni.
Cu orice masina iei curbele pana la 80 la ora (hai 100 daca esti sofer experimentat) Ma refer la curbele de pe drumurile noastre, nu alea din strainatate
Ce inseamna tractiune normala ca eu nu am auzit de asa ceva. Am auzit de tractiune fata, spate, 4x4, 6x4, 6x6, 6x8, 8x8, 8x12, 12x12, 2x6, 2x8 si 4x8 dar de tractiune normala nu!
Credeam ca e limpede ca ma refer la tractiune fata
Tractiune normala = tractiunea pe care o are majoritatea (de unde si termenul de normalitate)
Nu exista termenu de tractiune normala in nici o dictionar tehnic de specialitate!
Tractiunea pe care o are majoritatea nu stiu daca este fata. In Bucuresti cel putin predomina cei cu tractiune integrala si BMW si Mercedes care au tractiune spate, depinde la ce zona de raportam. In Spania de pilda am fost acum 3 saptamani cei pana in 30-35 de ani numai BMW, restul Mercedes, Germania nu se pune problema numai BMW, Mercedes, rar Volkswagen de obicei copii pana in 25 de ani si cateva loganuri!
La masinile cu tractiune spate, ai toate sansele sa derapezi cand pe carosabil este umezeala, polei, zapada, piatra cubica! Drifturile cele mai reusite, le fac masinile cu tractiune spate, dar care au si un motor suficient de puternic (ex: 2.0 L)!
Traiesc in Bucuresti, si nu vad numai Mercedesuri si BMW-uri Predomina Opelurile SH si Loganurile
A, si hedge back -urile gen Renault Megane, Kia Ceed si Opel Corsa.
Daca tu ai vazut mai multe Opel-uri si Kia decat BMW si Mercedes... treci pe la oftalmolog prietene. Sau stai intr-un cartier de la periferie si nu ai legatura cu centrul si zonele semicentrale!
Iarta-ma ca-ti zic, dar 80% din populatia Bucurestiului sta in cartiere, nu in Pipera sau Floreasca...
In alta ordine de ideei, stau la 5 min de Piata Unirii, si fac in fiecare zi centrul Bucurestiului in drum spre munca.
Cartiere sunt si Pipera si Floreasca. 80% din populatie este concentrata in zona semicentrala Munci, Iancului, Obor, Crangasi etc.
Dacă întrebai care sunt avantajele, era mai ușor de răspuns, pentru că nu prea sunt.
În afară de supravirare, care este utilă doar pe circuit și de faptul că tracțiunea pe spate suportă mai multă putere, alte avantaje nu prea sunt.
Dacă nu ești un șofer precaut sau experimentat, poți derapa în orice moment, mai ales pe un drum ud sau acoperit cu zăpadă sau polei.
Unul dintre ele, vezi ce e afară, dacă ai condus pe o asemenea vreme ai sti!
bulzz întreabă: