Cica DPF e cam singura problema la Volvo. Iar la Audi motor e ok dar consumul e mare. Iti sugerez sa te uiti si la BMW Seria 3/5. Din cate am inteles motoarele 2.5 benzina si 2.5 diesel de la ei sunt foarte reusite.
P.S. Nu sunt fan BMW, am doar masini din grupul VAG in curte.
Nu ar fi problema impozitul, nu e peste 2.5 sa fie 2000 de lei
Dintre Volvo si... Ce?
Comparam asfaltul cu noroi?
Volvo e singura masina din "comparatia" ta.
Nu e preferatul meu, dar dieselul 2.4 de la ei e cu 100 de ani mai avansat decat motoarele VAG.
In plus, nu vad cum ai putea oscila intre un motor cu consum 8%, si unul cu 16%.
Nu stiu despre tractiune ce sa zic, quattro a fost lider la capitolul asta, timp de multi ani. Volvo habar n-am cum se prezinta.
Stiu doar ca Xdrive (de la BMW) e o idee mai bun pe asfalt si varza pe teren alunecos (noroaie/zapada), quattro pe teren alunecos e impresionant, iese de oriunde.
Dar banuiesc ca nu vrei sa te dai cu el pe camp, deci recomand Volvo sau orice altceva, mai putin VAG.
Ce zici daca sunt verificati pe site-ul de la rar si au itp-ul facut o data la doi ani, din 2010?
Acest volvo e cu tractiune fata. Avand in vedere ca Audi are motorul aspirat, eu zic ca pare fiabil
Nici una. Ori masina noua sau sarac cu una maxim 5 ani vechime honda civic sau subaru brz. Altele nu isi merita banii
Eu as spune sa iti iei Audi-ul. Sistemul de tractiune este mult mai bun ca a celor de la Volvo si motorul acela de 2.4 cica ar fi un motor reusit, desi consuma mult. Si eu am avut un A6 C6 dar cu 2.7 quattro. La Volvo, desi este pe motorina, consumul nu cred ca o sa fie tare scazut fata de Audi, mai ales daca te scapi la accelerari. Cat despre fiabilitatea motorului de 2.4 de la Volvo, nu prea sunt lucruri bune de spus, mai ales daca te uiti pe forumuri ( majoritatea comentariilor in care se vorbea despre problemele acestei masini si acestui motor includeau probleme la stergatoare, la ceasurile din bord, injectoare, volanta si probleme la turbina ) iar la Audi am vazut ca scria cineva ca ar consuma ulei, in jur de 0.5 l la 800km.
Acuma na, pana nu iti iei masina respectiva sau pana nu o incerci tu, nu poti sa te bazezi pe ce spun altii ca asa nu iti mai iei nimic. Acuma depinde si de cum a fost exploatata masina inainte sa o iei tu si de ce noroc ai.
Zic ca au ambele peste 300.000 km.Costa 50 de lei sa dai km inapoi, o poti face in fiecare zi daca vrei.
Motoarele pe benzina la 300, 000km sunt lesinate, chiar daca sunt aspirate. Dieselurile duc 500. 000km.
Benzinarul mananca ulei aproximativ toata viata, are nevoie de bujii, clapete de aer, mananca mult combustibil. Dieselul? Daca are motorina buna, cere doar ulei si filtre. Piesele sunt scumpe, dar nu se strica. De aia sunt scumpe, pentru ca sunt aproape pe viata.
Exceptand dieselurile reusite, in genul 1.5 dci, toate TDI-urile PD, etc. Un motor reusit, cum era ALH-ul, 1.7 TD de la Opel, 1.9 CDTI, 2.4 asta de la Volvo si altele, merg minim 500. 000km fara sa strice nici o piesa importanta/scumpa.
Depinde si cat de "Ghita" e cel de la volan, ca multe probleme grave pot fi evitate, daca exploatarea este corespunzatoare, iar in momentul in care masina da niste semne ca nu e ok, se iau masuri.
Oricum, din cate motoare cu batai la cuzineti sau uzura la supape am vazut, 80% erau benzinare, mai ales cele 16V.
VerdesAndrei1234567890 întreabă: