Nu. nu este deloc gresit. arata destul de bine. Din cate imi dau eu seama ( si vad exact pe unde scrie) am impresia ca e diesel avand in vedere anul 2000 non-euro. daca e asa, scoti cel putin 2500 euro dezmembrand-o. o pompa de injectie e 4000RON, 1 injector 1400 RON. + altele gen EGR, turbina, calculator. Loganul la dauna totala( rasturnat de 15 ori, sasiu si lonjeroane rupte) se vinde cu cel putin 1000 euro
Sa inmatriculezi o masina ca asta te coasta undeva la 12. 000 euro sa tinem cont ca e non euro, iei alta identica de dincolo cu 500-800, o cumperi pe asta, pui motorul de pe asta pe aia si iti faci actele de recarosare si apoi ai masina inmatriculata la pretul de 3000 euro.
Pai da dar in cazul in care asta e diesel, tu te duci iei alta pe..benzina sa spunem. nu ai cum sa schimbi motorul. plus ca pentru a schimba motorul iti trebuie factura daca nu, schimbi seria de pe motorul vechi pe cel nou pe care-l pui pe masina. Si daca ai norocul ca serie sa fie stantata) te apuci sa sculptezi seria pe blocul motor)
Mare lucru nu e, cunosc un batran care o viata intreaga a stantat serii si iasa perfect, pana acum 5 prieteni au facut aceasta miscare, unu are motor de 2. 2 pe masina iar motorul din acte e de 2. 0, i-a sters seria si i-a stantat cealalta serie si a trecut si de RAR fara probleme.