Unghiul de fuga al rotilor este o notiune de geometrie auto. Unghiul de fuga se poate masura in grade intre axa pivotului si perpendiculara pe sol, doar cand vehiculul este privit din lateral. Atunci cand unghiul de fuga al rotilor nu este cel cel bun, masina incepe sa traga singura intr-o directie sau alta atunci cand volanul il lasi liber.
Ca sa corectezi aceasta problema se apeleaza la serviciile de geometrie a rotilor oferite de service-urile de specialitate. Geometria rotilor vehiculelor este afectata de 3 unghiuri, respectiv unghiul de convergenta, unghiul de cadere si unghiul de fuga. Atentie, folosirea termenului de unghi de fuga pentru a face referire la toate aceste unghiuri este cam incorecta.
Unghi de fuga al rotilor este o notiune de geometrie auto. Unghiul de fuga se masoara in grade intre axa pivotului si perpendiculara pe sol, atunci cand vehiculul este privit din lateral. Atunci cand unghiul de fuga al rotilor nu este cel optim, masina incepe sa traga singura intr-o directie sau alta atunci cand volanul este lasat liber.
Super, tu ai vazut ca ei au copiat, dar n-ai dat nici un raspuns, ei macar au raspuns.
Fals/gresit! unghiu de fuga este unghiul format de "planul" rotilor de drectie, cu axa longitudinala a vehicolului. pupici
Nu am observat ca a fost dat deja un raspuns asemanator cu al meu, ce te ambalezi asa? fugi la culcare ca e trecut de 22:00
Se pare ca din 2.1k raspunsuri, doar 91 ai castigatoare, poate datorita prostiei sau a raspunsurilor fara sens, cum sunt cele de mai sus
Hai sa zic ca nu, dar daca o faceai erai mult mai util decat cu raspunsul ce l-ai dat.