Eu nu prea cred in consumul redus. Cu Mobra in 2T si scuter in 4T, ambele de 50cc, scoteam consum de Tico, adica 4-5%.
Nu stiu ce sa-ti recomand, sunt ceva ATV-uri de oras, cu cauciucuri mai scunde, si transmisie de viteza (fara 4x4), dar nu stiu sa-ti dau exemple.
Buggy-ul, cum am mai spus, cam iese din discutie, ca sunt foarte scumpe cele cu posibilitate de inmatriculare, plus ca nu prea vad rostul, daca ai zis ca nu vrei masina; Decat buggy, mai bine o decapotabila direct; daca vrei de teren, Vitara decapotabila e tot aia cu un buggy. Dar ce consum au Vitara... Ti-ai fi dorit sa-mi asculti sfatul cu BMW-ul, dupa aia
Pentru asfalt, nici una din ele.
In oras, pentru distractie, recomand un BMW cat mai ieftin, ideal un E36 318-320, si bani de benzina.
Nu sunt fan BMW, dar n-are cum sa nu-ti placa asa ceva.
Cu ATV-ul nu faci nimic, cel mult strici niste spatii verzi si te alegi cu politia pe urmele tale, cu Buggy-ul mai rau, ca majoritatea n-au nici drept de circulatie.
Ideea este ca nu vreau masina pentru ca am unu, bmw nu-mi place deloc, si vreau un atv sau buggy nu ca sa intru pe spatiile verzi ci doar sa ma misc in oras pe stradute alta e senzatia in ele fata de masina, plus ca au si un consum mai redus
Mersi pentru raspuns si pentru deranj.M-am hotarat sa raman la un atv. am gasit ceva de 250cm inmatriculabil, e numai bun pentru distractie, iarna vara. plus ca nu stau nici asa departe de locuri unde as putea folosi atv-ul la capacitatea sa maxima pe teren accidentat...stii cumva cu inmatricularea cum se procedeaza?
Nu stiu cum e cu inmatricularea la ATV-uri; am vazut si cu numere galbene (de la primarie), si cu numere ca la masini... Nu cunosc incadrarea lor, stiu ca trebuie B-ul ca sa le conduci.
Pai cu numere galbene sunt alea de 50cm restul trebuie cu numere normale. am sa intreb un politist ca ar trebui sa stie cel mai bine
Eu nu prea cred in consumul redus. Cu Mobra in 2T si scuter in 4T, ambele de 50cc, scoteam consum de Tico, adica 4-5%.
Nu stiu ce sa-ti recomand, sunt ceva ATV-uri de oras, cu cauciucuri mai scunde, si transmisie de viteza (fara 4x4), dar nu stiu sa-ti dau exemple.
Buggy-ul, cum am mai spus, cam iese din discutie, ca sunt foarte scumpe cele cu posibilitate de inmatriculare, plus ca nu prea vad rostul, daca ai zis ca nu vrei masina; Decat buggy, mai bine o decapotabila direct; daca vrei de teren, Vitara decapotabila e tot aia cu un buggy. Dar ce consum au Vitara... Ti-ai fi dorit sa-mi asculti sfatul cu BMW-ul, dupa aia
anonim_4396 întreabă:
Ana127483 întreabă: