Momentan, Dacia 1310 TLX, 1.4 cu uzura. Super multumit, tabla de tanc, da caldura acceptabil, am investit foarte putin in 4 ani de folosinta, consum foarte mic, cu exceptia mersului urban, iarna. Si apropo de iarna, nu se pune nici o masina mai noua cu ea pe zapada/polei, are o aderenta superba. Iarna nu prea curatam zapada din curte, imi faceam vant de la poarta, si mergea ca o testoasa calare pe zapada, pana o suspendam pe burta. Acolo bagam lopata sub ea s-o eliberez, ii curatam 2-3m sa-mi iau alt avant, si ma descurcam. Garda ei e de vreo 30cm la praguri, vreo 20 la scutul motor. Pana nu ajungea cu podeaua pe zapada, sa stea suspendata, nu se oprea din mers, cauciucurile nici macar nu patinau.
Pe langa ea mai am un 1300, la ala n-am ce discuta, e masina de suflet, am investit foarte mult timp si bani mult peste valoarea ei. Nu se poate discuta de ea ca masina, ci ca hobby/pasiune.
Pe langa astea 2 pe care n-o sa le dau niciodata, am mai avut cateva cazane, printre care Golf 2 1.6 TD, Opel Astra GSI, Opel Vectra 1.7 TD. Mi-au placut la vremea respectiva.
Cel mai mult mi-au placut un Logan 1 facelift din 2009, 1. 4mpi cu 400. 000km, si un Mercedes W124 fost 2.0d, pe care am fost nevoit sa-l fac 1.9d. Ambele exista si acum in oras la mine, Loganul fusese taxi si s-a intors la treaba, probabil are deja peste 500. 000km. Era super ok, eu l-am luat cu ceva defecte optice, si 'trenul de rulare' varza, spargea rulmentii noi intr-o luna. Am schimbatfuzetele cu totul, bratele, pivoti, bucsaraie, scaunul sofer, si am facut mici retusuri, dupa care arata foarte ok. Am dat in jur de 800e, am vandut-o la loc patronului pe 1600. Ma gandesc sa mai iau un Logan, tot 1.4, sau 1.6 (motorizarile vechi), dar in primul rand i-as pune suspensie sport si alte jante, e pericol public cand e stock.
Peugeot 206. e ok. iti faci treaba cu orice masina daca ai grija de ea si nu conduci ca nebunul
Un mitsubishi lancer. e foarte fiabila si arata superb, dar interior invechit, inconfortabila la drum lung, zgomotoasa si foarte scumpa la intretinere
Renault Clio, super multumit de motor, foarte flexibil ala micu cu 75 de iepe. Singurul neajuns al masinii e ca e destul de greu sa-ti dai seama de proportiile ei datorita formelor si curbelor, in situatia aceasta fiind buni niste senzori de parcare.
Pentru un asa raspuns si pentru sarguinta depusa, meriti o mare funda si voturi (pozitive desigur). Felicitari!