A4 b7, e39 si b5.5 nu prea merita banii astia.
Eu m-as axa pe cele mai noi modele care intra in banii astia.
A6 c6 si E90 ar fi variante mai ok, zic eu.
A4 b7 e masina de vreo 2000e, zic eu. Pare ea grozava pentru ca ii vezi grila de Audi, dar cand te urci in ea, e acelasi A4 din 1995. Nimic n-au imbunatatit. Nimic! E doar un facelift, cu aceeasi coaja de bord. Tot acolo e si b5.5, un facelift la depasitul din 1998. Mecanica lor e incalcita aiurea (au aceeasi baza).
Passat b6 merita doar daca gasesti una solida, fabricata pentru tarile de Vest. Cele fabricate pentru Est sunt varza, iar modelul in sine are multe puncte slabe, s-a batut joc VW de calitatea lui.
E39 e genul de masina pe care o iei doar daca stii ca e 100% ceea ce iti doresti. Altfel, sistemele de control al tractiunii si stabilitatii sunt slabe la ea, aderenta e slaba, risti sa mergi iarna din sant in sant, sau sa nu poti pleca din parcare (valabil si la e90, din pacate).
Japonezele sunt supraapreciate momentan, la fel cum a fost Golf 4 acum cativa ani. Le lauda toti, de parca nu s-ar strica niciodata, si nu ar avea minusuri de proiectare si executare, la fel ca la orice masina. Supraaprecierea asta din popor duce si la supraevaluare a pretului. Daca iei pe rand tipii astia "culti", care "stiu" ce masina trebuie sa iti iei, sunt niste sobolani de biblioteca, care au condus pana acum 3 masini: a parintilor, prima lor conserva, iar acum sunt la a doua. Bineinteles, toate fiind ceva de genul Cielo - Clio - Golf sau Logan. Dar cand deschizi subiectul, baietii baga documentatie la greu despre Opel, Mercedes, Japoneze samd. De unde? Din vloguri si emisiuni de divertisment, cu tematica auto. Cat de corecte sunt informatiile? Ca si cum ai intreba despre o lectie la fizica, elevul care a lipsit tot semestrul.
Imi place a6 c6, dar nu stiu daca voi gasi una la 4000 euro 2.0 tdi sau 2.7 tdi.
prea multi ridica in slavi japonezele.
Se ca ca pe ei degeaba. Au ajuns sa laude Mazda, care e un producator sub aripa Ford. Adica Mazdele sunt niste Forduri cu caroserie mai de rahat.
Daca intrebi romanul de rand despre Ford: "aaa... pai sunt de rahat, e plin service-ul de ele, doar gayi au Ford, se si depreciaza rapid". Daca intrebi de Mazda, un Ford diluat cu apa si plin de materiale de proasta calitate: pai sunt tari, am vazut multe, japonezele sunt forta acum! Nu mai zic, ca motoarele de la Ford/Mazda sunt in mare parte imprumuturi de la Citroen/Peugeot, la care din nou, romanul are alergie, ca nu stie unde sa bage cheia.
Despre Audi, sa stii ca 2.0 tdi e slab pentru caroseria aia. E o masina grea. Bine... Eu am o Vectra care e cat A6, tot cu motor mic - 1.9 cdti 150cp. La drum se misca foarte bine, dar in oras e caruta, pleaca greu, mai e si manuala... Banuiesc ca A6 2.0tdi se simte cam la fel de 'submotorizat', dar eu sincer sunt multumit de raportul asta putere/greutate. Pentru strazile romanesti, se poate si mai slab de atat, ca "nu ai unde sa ii dai".
Zici ca nu prea merita 2.0 tdi pe a6?
3.0 e scump de intretinut.
Ba da, cred ca e ok. Numai sa nu fie un cod de motor problematic. Sunt multe variante 2.0 TDI, unele ok, altele nu.
2.7 si 3.0 sunt mai bune, dar la ce taxe pune statul roman pe ele, mai bine cumperi doua masini 2.0, decat sa le platesti lor bani degeaba.
Nu am avut contact cu Honde, decat cu motoare de generatoare si scutere
Nu pot sa zic nimic de masinile lor.
Deci de passat b6 zici ca tine cat curcubeul masina, una berlina ar fi interesanta, dar n-am inteles passat-urile fabricate in vest is mai ok decat cele din est?
Au zis multi treaba asta. La Passat si Jetta din Romania, sunt probleme mari la tabla, probleme cu instalatiile electrice, si alte probleme inca din garantie.
Cele de afara vin cu cate 200-300k de km, si inca sunt gata de drum, spre deosebire de cele romanesti, care s-au stricat sub 100. 000km.
Imi aduc aminte de exemplu doua cazuri: Golf 5 la 60. 000km a ramas in drum, cu bobina de inductie arsa, si cablajul de pe motor topit; Jetta din aceeasi generatie, a umblat pe la reprezentante pana s-a saturat, intra in regim de protectie motor, din cauza unui fir rupt in interiorul unui cablaj principal, care ducea in spatele masinii.
Sunt si cazuri pe internet, din Romania, care au cumparat masina "noua", si la scurt timp au realizat ca a fost indoita (probabil la transport), si revopsita.
Dealerii si reprezentantele VW din Romania sunt jale, se plange toata lumea de aroganta si neseriozitatea lor.
Ceea ce nu inteleg e rugina, la unele masini n-au nicio rugina n-au avut probleme la motor, la unii au ruginit toata masina si s-au stricat cam tot la motor.
Nimeni10 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: