A) 16 ani împliniţi, pentru categoriile de vehicule AM, A1 şi B1;
AM= mopede a cărui viteză maximă prin construcţie este mai mare de 25 km/h, dar nu depăşeşte 45 km/h şi care este echipat cu un motor cu ardere internă, cu aprindere prin scânteie, cu o capacitate cilindrică ce nu depaşeşte 50 cm3 sau cu un alt motor cu ardere internă ori, după caz, electric, a cărui putere nominală continuă maximă nu depăşeşte 4 kW, iar masa proprie a vehiculului nu depaşeşte 350 kg, neincluzând masa bateriilor în cazul vehiculului electric. Este asimilat mopedului cvadriciclul uşor, astfel cum este definit la pentru. 6 partea A din anexa nr. 1 la secţiunea 4 din Reglementările privind omologarea de tip şi eliberarea carţii de identitate a vehiculelor rutiere, precum şi omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 211/2003, cu modificările şi completările ulterioare.
A1= Motociclete cu cilindree maximă de 125 cm3, cu puterea maximă de 11 Kw. şi cu raport putere/greutate de cel mult 0, 1 Kw/kg;
Tricicluri cu motor cu puterea maximă de 15 Kw;
B1= autovehiculul cu trei sau patru roti avand masa proprie peste 400 kg, dar nu mai mare de 550 kg, si echipat cu un motor cu ardere interna cu capacitate cilindrica mai mare de 45 cmc sau cu orice alt motor cu o putere echivalenta ori cu viteza prin constructie mai mare de 50 km/h;
Pe ce te bazezi? uite pe ce ma bazez eu A) 16 ani împliniţi, pentru categoriile de vehicule AM, A1 şi B1;
AM= mopede a cărui viteză maximă prin construcţie este mai mare de 25 km/h, dar nu depăşeşte 45 km/h şi care este echipat cu un motor cu ardere internă, cu aprindere prin scânteie, cu o capacitate cilindrică ce nu depaşeşte 50 cm3 sau cu un alt motor cu ardere internă ori, după caz, electric, a cărui putere nominală continuă maximă nu depăşeşte 4 kW, iar masa proprie a vehiculului nu depaşeşte 350 kg, neincluzând masa bateriilor în cazul vehiculului electric. Este asimilat mopedului cvadriciclul uşor, astfel cum este definit la pentru. 6 partea A din anexa nr. 1 la secţiunea 4 din Reglementările privind omologarea de tip şi eliberarea carţii de identitate a vehiculelor rutiere, precum şi omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 211/2003, cu modificările şi completările ulterioare.
A1= Motociclete cu cilindree maximă de 125 cm3, cu puterea maximă de 11 Kw. şi cu raport putere/greutate de cel mult 0, 1 Kw/kg;
Tricicluri cu motor cu puterea maximă de 15 Kw;
B1= autovehiculul cu trei sau patru roti avand masa proprie peste 400 kg, dar nu mai mare de 550 kg, si echipat cu un motor cu ardere interna cu capacitate cilindrica mai mare de 45 cmc sau cu orice alt motor cu o putere echivalenta ori cu viteza prin constructie mai mare de 50 km/h. Nu am chef sa ma cert cu dezinformati ca tine
Nu prea ai de ales masini la categoria B1, in afara de aixam, sau triciclete motorizate, ca-s usoare si au 3 roti, ori mopede ori moticiclete.
Neacceptate la B1:
Smartul cantareste 790Kg
Fiat 500 cantareste 930kg
Nici macara Matiz sau Tico nu se incadreaza la B1.
Sfatul meu este sa mai astepti panal la 18 ani sa-ti iei carnet de nromal, ca sa poti sofa o masina adevarata.
Decat sa aberezi pe aici mai bine arunci un ochi pe legislatia rutiera
Nu ma intereseaza ce esti... cand ai de dat un raspuns... informeaza te si daca esti corectata accepta ca ai gresit nu tine de prostie pana la capat