P.S. De Ford Focus (hatckback) ce parere aveti? Am auzit ca sunt cam stricacioase...
Vrei masina fiabila si tu te gandesti sa iti iei golf 5, bmw 320 d.Eu mi-am luat din Germania(adica mi-a adus o cunostiinta) un opel astra g motor 1.6 16 valve din 2004 m-a ajuns cu tot cu inmatriculare cam 2500 euro, pot sa iti spun ca masina e foarte fiabile, mai ai o varianta cu golf 4 dar tot benzinar sa fie.bft
Mai bine ti-ai lua gandul de la golf 5 si bmw 320, nu te vei incadra in bani, poate reusesti tu sa o inmatriculezi si sa platesti taxele, dar nu cred ca vei vrea sa o ti in garaj cateva luni pentru ca nu ai bani sa faci distributia sau schimbul de ulei...
Sfatul meu e sa cauti o VW Bora, sau un VW Golf, pe benzina cu cutie de viteze manuala, daca vrei sa te incadrezi in buget cu taxe cu schimburi cu tot.
Sau un Astra de prin 2001 tot benzina.
Gasesti Fiat Grande Punto 1.4 benzina sau chiar 1.3 diesel din 2006-2007 la banii astia, cu taxa platita.
Nu vreau sa fac reclama dar eu mi-as lua asta daca as fi in locul tau acum http://olx.ro/......4reGY.html promoted ramane de vaut acum daca sunt km reali si cum e masina etc etc.
Nu-s stricacioase.
Am un 1.8 TDCI din 2002 la indemana, cumparat cu ~1900 din targ, carte service, impecabil. A ajuns putin peste 3000e cu multe chestii, revizie provizorie completa, folie Llumar, cupola colantata, sistem audio, xenon, statie CB, jante de vara... Si nu e deloc stricacios, baiatul lucreaza la 90km de oras, in schimburi, si petrece mai mult timp in masina decat acasa. E aproape o regula, ca de fiecare data cand merge la servici, sa prinda 200 cu ea, si nu pe autostrada. Consumul ii iese in jur de 6% permanent, si nu o lasa moale deloc, si prin oras prinde 100-120 pe orice portiune libera. Si e si break.
Are facuti multi km, parca 40.000, si o are de mai putin de un an. Doar un senzor a facut toane, cel de citire a turatiei de pe volanta, iar 'mecanicii' cand au vazut TDCI au zis cu ochii inchisi ca-s injectoarele, si alea n-au nici pe ma_sa.
Pentru oras insa e cam asa si asa, break-ul e aproape imposibil de parcat pe marginea drumului pe un loc normal, hatch-ul e mai acceptabil dar tot e foarte lat.
Pentru oras, mai comod mi s-ar parea ceva de la Renault, motor pe benzina vioi (1.6 16V-1.8 16V), la care mai faci o investitie si pui GPL. Un Megane 2 hatch, de exemplu. Piesele sunt ceva mai scumpe, dar e o masina fiabila, si foarte confortabila.
La banii astia un Logan... Marci ''straine'' de la 4000 de euro in sus. Bine, asta daca si vrei sa mergi cu ele si nu doar sa le tii in parcare.
Ontheroad1 întreabă:
Cristi46115 întreabă: