Din punct de vedere legal cel mai probabil este doar folia pe geamuri este 100% egala, in opinia mea restul "modificarilor" sunt tolerate, o sa le enumar pe cele care-mi vin in minte acum, si pe care le-am avut si eu, mare parte din ele:
Pentru inceput toate modificarile, care adauga unele optionale care erau valabile din fabrica.
Gen, pachet sport (S-line, AMG, M), Xenon (Atentie, obligat faruri cu lupe, spalatoare si functia de auto leveling)
Mai departe, elemente de caroserie aftermarket, aici ma refer la bari, praguri. Aceste elemente se gasesc in comert si mai toate vin cu omologare individuala, deci sunt "legale".
Mai departe, faruri stopuri afermarket, adic, faruri stopuri de producator care difera sau nu ca aspect, dar au aceleasi functii, din nou acestea vin cu omologare direct de la producator.
Si desigur, jante, care trebuie sa respecte criteriile de fabrica.
Sistem de evacure, dar aici totul trebuie sa respecte o limita, la noxe, la sunet.
Suspensie sport
Caroserie in doua culori
Distantiere la roti
Sistem de franare imbunatatit
Cam acestea imi vin acum in minte.
Faruri,Inaltimea,Latime(masina si roti),Diametru Roti,Culoare(tatuaje,perlat),Spoiler, La motor(pentru marirea puterii), Evacuare, Praguri, Sistem Audio.
Fix farurile si dimensiunile rotilor sunt lucruri pe care RAR ul nu le permite
Stai tu linistit, nu omologheaza rar ul xenoane pe masini care nu sunt prevazute din fabrica cu asa ceva decat in conditii extrem de speciale sa le zicem.
Daca tu ai impresia ca iti pui tu xenoane de nu stiu care pe masina si sunt legale si permise, te inseli amarnic
pHantom1976 întreabă:
David24876 întreabă:
led889 întreabă: