E motor problematic orice i-ai face. așa a fost făcut, pica injectoarelor, turbina, volanta intr-o prostie, la toate 2.0 diesel din generația aia, mai bine te duci pe un 1.9 diesel chiar dacă nu e Quattro, sau mai strângi ceva bani și îți iei b8, la b7 deja ii s-a dus timpul
Sincer? Daca l-as avea, l-as vinde, si cu parte din bani mi-as lua o bicicleta electrica ultraperformanta. In conditiile in care cu unele bicle electrice poti depasi 40 de km la ora, si la ore de virf traficul din Bucuresti e o nebunie, la fel si treaba cu locurile de parcare, consider ca as fi mult mai avantajat cu o asemenea bicla, decat cu masina, oricit de performanta ar fi ea. Chiar si cu bicla mea normala, tot sunt uneori in avantaj.
Dar, na, asta ti-o zice un impatimit al bicicletei, care prefera sa faca naveta cu ea 20 de km pana in Bucuresti. Si ce ti-am zis e valabil pentru orice tip de masina.
Am avut un passat 1.9 140hp din 2002(pe care l-am vandut recent), si vreau sa fac un upgrade, mie mi se pare ca nu i s-a dus timpul. Oricum sunt foarte indecis intre acest audi sau a4 b6 1.9.(cam atat imi permit).
B7 atunci 1.9 diesel, asta dacă nu vrei 3.0 diesel, Quattro, impozit prea mare stiu, consum, etc... dar motor mai rafinat pentru o mașina de genu nu exista și foarte fiabil, benzina nu cred ca merita, dar orice dar nu 2.0 diesel din anii aia
Sigur esti in avantaj iarna, cand ploua, cand ai ceva de carat, cand vrei sa mergi in vacanta sau sa iesi din oras intr-un weekend.
Daca are injectoarele schimbate, si ii schimbi pompa de ulei, nu ar trebui sa ai probleme, bine, eventual filtrul de particule cand o sa pice, dar in rest, e o masina destul de ok.
Acum, din ce ai spus mai sus, tot un A4 B6 1.9TDI, e o alegere mai buna, e mai fiabil si asa mai departe.
Desigur ca sunt in avantaj si iarna cand e frig, altfel simti caldura cand dai de ea decat dupa ce ai cobori de pe scaunul caldut din masina . Stai linistit, exista echipamente bune pentru orice vreme, fie el frig, vint, sau ploaie, si atita timp cit ma incing pana sa transpir daca pedalez mai alert, consider ca am si eu sistem de incalzire pe care mi-l reglez cum vreau . Pe ploaie chiar am trecut un test, am facut cei 20 de km pana acasa pe o ploaie sustinuta, si am ajuns uscat. Adevarul e ca imi place sa merg prin ploaie cu bicicleta cu echipamentul adecvat, imi place sa simt ca toate sunt ude in jurul meu, dar eu sunt pe deplin uscat.
Cand vrei sa mergi in vacanta e si mai si, daca e sa te iei dupa ce a zis sotia mea, ca mersul pe bicicleta iti da o alta perspectiva asupra locurilor prin care treci, le poti simti, poti auzi, poti mirosi (da, chiar si o balega de vaca ), si poti vedea lucruri pe care, datorita vitezei, din masina nu ai cum sa le vezi. De citiva ani, am renuntat sa mai pierd o zi intreaga cu trenul cand merg acasa la Timisoara, preferind sa fac, partial sau integral, drumul cu bicicleta pana acolo. Senzatile adunate, trairile avute, nu le-as fi avut niciodata cu masina. Cind am urcat Transalpina cu ea, fii sigur ca pe cit de usor le-a fost celor cu masina, si mie nu mi-a fost chiar usor, pe atit de frumos a fost pentru mine in comparatie cu cei ce au fost cu masina.
Cand am ceva de carat, nu e nici o problema, bicicleta ce o am e facuta sa care, special pentru asta a fost creata, si exista coburi, acele genti care pot fi atasate pe lateralele portbagajului, si care, datorita pozitiei lor, fac ca incarcatura sa nu se simta. Abia pe la 30 de kg simt, dar doar dupa ce am mers citiva zeci de km. A, ca nu pot cara vreun frigider, sau un dulap, dar oare cate autoturisme pot cara?
Deci, dupa cum vezi, sunt clar in avantaj.
Dai uite ca iti facui apologia bicicletei .
Sunt sigur ca e mirific iarna pe zăpadă. Și e un avantaj total dacă vrei sa mergi la ski spre exemplu. Găsești primul loc pe pârtie.
Hai, nu fi asa ironic. Poate ca tu esti fan masini, eu sunt fan biciclete, si fiecare are loc in lumea asta mare. Daca mie imi place bicicleta, de ce sa nu ma dau cu ea? De ce sa n-o aleg il locul unei masini? Mai ales ca in Bucuresti nu e doar o lozinca ecologista ca e o alternativa serioasa la transportul in comun sau la masina. Daca m-am deplasat cu bicicleta, si trec de o masina (am recunoscut-o pentru ca era de mari dimensiuni), ea stind la rind mergind in ritm de melc la ora de virf, fac pana, intre timp ea trece de mine, eu dupa 5 minute cit mi-a luat pana sa o fac o iau din loc si o ajung din urma si o depasesc, eu cred ca asta arata ca transportul cu masina are probleme serioase in Bucuresti. Daca mai aduc in discutie si locurile de parcare, e si mai si, unii stau si o jumatate de ora sa gaseasca un loc in zona centrala, iar eu in timpul asta fac jumatate din drumul de 20 de km pana acasa, daca as sta in Bucuresti, as fi acasa de mult timp doar in timpul cit cauta cineva un loc de parcare.
Si atita timp cit s-au inventat si cauciucuri cu crampoane speciale pentru mers pe zapada, si se vind, si nu sunt chiar ieftine, asta inseamna ca sunt impatimiti care cred ca e mirific sa mergi cu bicla iarna pe zapada. Nu te limita la lumea ingusta pe care habitaclul masinii ti-l ofera, exista si alte lucruri in lumea asta, frumoase pentru unii, desi tie ti se par urite.
Nu am absolut nimic cu bicicleta., Super utila mai ales in orasele aglomerate. As vrea sa fie in Romania, mersul pe bicicleta, ceva normal ca in Olanda sau Danemarca. Dar nu despre asta e vorba. Masina nu e un lux, e o necesitate, si nu ai cum sa o inlocuiesti 100% cu bicicleta
Nici eu nu am zis ca nu ai cum sa inlociuesti masina cu bicicleta. Nu 100%. Dar undeva la 98%, se poate . Desigur ca in cazurile de ploaie torentiala, vint, sau furtuna, sau ger puternic (-20 de grade, ca la -15 inca am mai mers), deplasarea, pe distante mai lungi, devine imposibila, si atunci masina e raspunsul, dar in rest, eu consider ca e un lux, mergi cu ea pentru a fi comod.
Si inca ceva: bicicletele au evoluat si ele odata cu progresul tehnologic. In saty la mine unii inca se mai mira ca fac naveta cu ea la oras, dar nu e de mirare deloc, sunt multi deja care o fac, pentru ca acum raza de actiune a unei biciclete normale e de 30 de km, si viteza medie e undeva la 20-25 de km. Majoritatea, cand se gindesc la bicicleta, se gindesc ca nu poti face mai mult de 10-15 km in mod normal, si nu cu mai mult de 15 km la ora. Dar asta era acum 20 de ani. Cu bicicleta de acum 20 de ani, nu ma incumetam sa fac ce fac azi cu cea pe care o am.
Stanmariusvasile întreabă: