Masinile germane sunt supraevaluate. intr-adevar au o istorie dar sunt mereu aceleasi masini care se axeaza pe traditie. In principiu sunt masini fiabile (nu zice nimeni ca nu, comode, luxoase si scumpe, dar deja plictisitoare si imbatranite).
Japonezele in schimb se adapteaza mai bine la cerintele moderne - gadgetu uri, consum mic, design SF.
Detin o japoneza si ma impac foarte bine cu ea.
Apropo de Honda, Civicurile au motoare foarte fiabile si rezistente, mai ales Vtec-urile, stiu ca rezista sa le pui turbina fara mari modificari la motor.
Mazda a facut niste masini foarte rapide cu Wankel-urile lor, dar la 1300 cmc un consum de 22 in oras mi se pare EXTREM! Mx 5 e destul de draguta dar mi se pare mai mult masina de coafeza. Nissan = copiuta dupa Logan de cand sunt in parteneriat cu Renault. Cred ca singura legatura intre ele este Vtec-ul de la Honda si Vanos-ul de la BMW. Calitatea japonezelor a scazut dupa anul 2000, deoarece nu cred ca as vedea un Civic cu blocul crapat sau mai stiu eu ce. Adevarul e ca atunci cand te gandesti la masini germane te gandesti la Panzer-uri. Iar cand te gandesti la japoneze te gandesti la pret mic, consum mic si piese accesibile pentru oricine.
Are o cunostiinta de-a mea Honda Civic Del Sol. E motor aspirat Vtec si nu prea as recomanda la cineva. Sincer as opta mai degraba pe un Golf, o fi el mai slab dar nu bag atata bani in ea si nu e asa pretentioasa ( vorbind de modelele vechi )
Masinile japoneze sunt foarte bune, dar si foarte scumpe la pieste.De exemplu la o toyota din 2008 ambreajul costa 2100 de lei.asa ca stai de parte de aceste masini( fiat,alfa romeo, hyundai, chevrolet, citroen, peugeot si toyota)
Fiat, Alfa Romeo, Chevy, Citroen si Peugeot nu sunt japoneze Primele 2 sunt italienesti, Chevrolet e detinut de GM si e American, iar Citroen si Peugeot sunt frantuzesti. Apropo, un ambreaj stock poate, unul aftermarket este la jumatate de pret. Depinde ce Toyota era, ca nu cred ca un Yaris sau mai stiu eu ce buburuza de Toyota are un ambreaj la 20 de milioane.
In primul rand VTec are Camele de deschidere la turatii foarte, dar foarte " pretentioase ", dar totusi aceste came ajuta cat de cat randamentul volumetric a motorului. Totusi un alt aspect negativ ar fi pin-ul care leaga camele sa se dea peste cap... si sa te vad atunci la buzunar. In orice caz, mananca ulei bine de tot si benzina la fel cand "intra Vtec". Recomand o masina turbo ( sigur si aici putem vorbi de turbo fail )
Anunturi gratuite la:
http://japanautomoto.ro
Fara captcha si alte oprelisti doar inregistrare simpla pe facebook.
Floryn9 întreabă: