| Allex277 a întrebat:

Ce rol are valva pcv? Eu i-am găsit furtunul spart si i l-am izolat.Dar acum imi moare motorul la relantiu

Răspuns Câştigător
| Daniel323 a răspuns:

Cei la la dailydriven copiaza si ei articole fara sa le inteleaga la fel ca Romeo78.
Furtunul acela nu s-a spart de capul lui.Supapa pcv nu a mai deschis si s-a creat presiune mare in carter.Mai bine il lasi asa pana cand schimbi supapa.Supapa nu este in interiorul furtunului cum abereaza specialistii, ci la capatul lui.Ca sa-l vezi trebuie sa dai jos galeria de admisie la unele modele de fusion.

https://www.autopartswarehouse.com/......ft/miev261

4 răspunsuri:
| romeo78 a răspuns:

Https://dailydriven.ro/tot-ce-trebuie-sa-stiti-despre-supapa-pcv
Aici găsiți răspunsul la întrebarea dumneavoastră.

| Allex277 explică (pentru romeo78):

Bun,am citit.Dar ce nu inteleg e de ce dupa ce am izolat furtunul motorul moare la relantiu, daca ii las gaura in furtun merge dar se tureaza mai greu

| romeo78 a răspuns (pentru Allex277):

Pentru că dacă ați citit cu atenție, supapa este posibil să fie o componentă în interiorul furtunului. Deci, este posibil, să izolați supapa, nu un simplu furtun.
Cumpărați piese noi și înlocuiți tot ansamblu.

| Allex277 explică (pentru Daniel323):

Deci este posibil ca acea supapa sa fie infundata iar atunci cand nu mai trage aer fals admisia de.aia sa-mi moara mie motorul?