Este o tampenie ce ai facut.
Daca ai avut noroc o data, este bine sa nu intinzi coarda.
Ai descoperit cea mai rapida metoda de a arde calculatorul masini.
NU este indicat sa deconectezi bateria in timp ce motorul functioneaza. Se poate defecta regulatorul (electronic) de pe alternator care regleaza incarcarea bateriei si alte circuite electronice de pe masina pot avea si ele de suferit.
Corect lasi bateria pe masina si cuplezi in paralel cu cabluri bateria cealalta. Dupa ce motorul a pornit deconectezi cablurile. Daca nu ai cabluri imprumuta unele.
Teoretic se poate, dar trebuie sa ai mare grija ca cablurile de legatura si clemele sa nu se atinga intre ele sau de vreo parte metalica al masinii.
De asemenea, trebuie sa ai grija sa nu te prinzi de piesele in miscare din arondajul motorului, mai ales cu hainele.
Inainte sa scot bateria cu motorul pornit se aprindea becul check engine, acum nu se mai aprinde becul respectiv, mentionez ca masina a stat cteva secunde fara baterie, iar pe urma am conectat alta baterie
Inainte sa scot bateria cu motorul pornit se aprindea becul check engine, acum nu se mai aprinde becul respectiv, mentionez ca masina a stat cteva secunde fara baterie, iar pe urma am conectat alta baterie
Nu o sa mai fac, sper ca nu am stricat nimic la ea, masina mere bine acum.
CONTRAR raspunsului care a primit FUNDA, se poate inlocui acumulatorul, in timp ce motorul este in relantina!
Alternatorul, in relantina NICIODATA nu da tensiune periculoasa electronicii!
Electronica are stabilizator interior, rezistand inclusiv pentru tensiune in gol la turatia maxima a motorului!
Ce s-ar intampla, daca acumulatorul s-ar usca sau s-ar intrerupe?
Nici o firma, dar nici un oarecare electronist catusi de priceput nu si-ar permite sa faca o gafa atat de mare, sa nu includa stabilizare si protectii, inclusiv pentru alimentare inversa sau scurtcircuitarea iesirilor calculatorului de bord.